امام جمعه سمنان:

فرهنگ‌سازی برای فرزندآوری بیش از پیش مورد توجه باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: فرزندآوری با توجه به قانون حمایت از جوانی جمعیت نیازمند فرهنگ‌سازی و همراهی بیش از پیش بخش‌های مختلف است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در جلسه شورای اداری استان و شهرستان سمنان گفت: جوانی جمعیت مقوله مهمی است و ضرورت دارد افراد در حوزه بهداشت و سلامت در کنار رفع موانع، به مقوله فرهنگ‌سازی در زمینه فرزندآوری اهتمام ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: سلامت و بهداشت در دین مبین اسلام اهمیت ویژه دارد و دولت سیزدهم نیز با اهتمام ویژه در ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی تلاش می‌کند.

وی افزود: تولید واکسن کرونا در کشور به صادرات رسیده و مرگ و میر کم شده و این نشان از عملکرد مطلوب  دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و سلامت است.

مطیعی ادامه داد: در توزیع امکانات در زمینه بهداشت و درمان مانند بخش دارو و تخت بیمارستانی ضرورت دارد  بیش از پیش رعایت عدالت مورد توجه باشد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: با توجه به قرارگیری استان سمنان در مسیر زائران امام رضا (ع) افزایش تخت بیمارستانی به عنوان یک ضرورت در دستور کار باشد.

وی تصریح کرد: تکمیل نبودن چرخه درمانی موجب افزایش هزینه درمان می‌شود و انتظار می‌رود چرخه درمانی با تامین تجهیزات و متخصصان در استان سمنان مورد توجه باشد.

امام جمعه سمنان گفت: کارجهادی در بخش تولید دارو با کیفیت مناسب و قیمت مناسب برای مصرف داخل کشور و صادرات ضرورت دارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.