منزوی:

قرارداد سرمایه‌گذارانی که تمایل به ادامه کار در منطقه ویژه اقتصادی ندارند، فسخ شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: اگر سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی تمایل به ادامه کار ندارد، قرارداد فسخ و به سرمایه‌گذار جدید واگذار شود تا از سردرگمی خارج شویم.

آقای منزوی سوم شهریورماه گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت چهارمحال و بختیاری در خصوص پروژه نیمه‌تمام منطقه ویژه اقتصادی استان، اظهار کرد: دو بند از مصوبات جلسه قبل این شورا مربوط به منطقه ویژه اقتصادی بود، اولین مصوبه در ارتباط با تعیین تکلیف اراضی واگذار شده و در ادامه واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران جدید بود، باتوجه به اقدامات عمرانی صورت گرفته، باید این دو بند نیز تعیین تکلیف شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: آیا در چند ماه اخیر و با اقدامات صورت گرفته، سرمایه‌گذاران سابق برای انجام عملیات عمرانی وارد عمل شده‌اند و یا اقدامی برای جلب مشارکت جدید و فسخ قرارداد ۴۳ پلاک واگذار شده در منطقه ویژه اقتصادی صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه برنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری برای حمایت از منطقه ویژه اقتصادی باید مشخص شود، خاطرنشان کرد: همچنین در تحویل اراضی باید نحوه تامین مالی و زیرساخت مشخص شود.

منزوی عنوان کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها باید تعامل بیش‌تری با سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری داشته باشد و صراحتا اعلام شود، ۲۴ میلیارد تومان هزینه‌ای که در سابق در منطقه ویژه از سرمایه‌گذاران دریافت شده است در کجا هزینه شده و اگر سرمایه‌گذاری تمایل به ادامه کار ندارد، قرارداد فسخ و به سرمایه‌گذار جدید واگذار شود تا از سردرگمی خارج شویم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح شرکت شهرک‌های صنعتی شهرکرد، گفت: در این پروژه اخذ مجوز ماده ۲۳ مطرح شد، باید هرچه سریعتر این مسئله پیگیری شود و تا دوماه آینده به نتیجه برسد.

وی در خصوص مجتمع تخصصی فرش، گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و صمت نظر خود را کتبا در خصوص زمین مورد نظر برای احداث این شهرک اعلام کنند، تکلیف این مجتمع در کارگروه امور زیربنایی مشخص خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار