بهره برداری از پنج طرح برق منطقه‌ای و شیلاتی در بندرعباس

عصر امروز چهار طرح برق منطقه‌ای و یک طرح ۱۸۸ هکتاری مزرعه پرورش میگو در بندرعباس به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: پست برق گمبرون که تاثیر بالایی در تکمیل زیرساخت‌های صنعت برق استان دارد از جمله مهمترین طرحی است که امروز به بهره برداری رسید.

مهدی دوستی گفت: طرح شیلاتی نیز با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان ظرفیت تولید ۵۰۰ تن میگو را در سال دارد.

به گفته دوستی، امشب بیش از ۷۰ طرح شرکت توزیع برق استان نیز بصورت وبینار به بهره برداری می‌رسد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: طرح‌های امروز حوزه برق نیاز شرکت‌های کوچک و متوسطی است که مشکل برق آن‌ها با ۱۰ تا ۱۵ مگاوات قابل حل است.

احمد مرادی گفت: دولت به مجلس تعهد دارد که سالانه ۱۰ هزار مگاوات و در طول چهار سال ۴۰ هزار مگاوات برق تولید کند که در هرمزگان برای تحقق این موضوع ظرفیت خوبی وجود دارد.

او گفت: موضوع اشتغال از مهمترین مطالبه نمایندگان در کنار دیگر امور است که در تلاشیم در کنار طرح‌های افتتاح شده، طرح‌های اشتغال زا و مولد داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان هم گفت: پست برق ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی گمبرون با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر، اتصالات نیروگاه کلاس اِف هنگام و اتصال این نیروگاه به شبکه سراسری برق کشور و کابل ۶۳ کیلوولت فوق توزیع در قشم از مهمترین طرح‌هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

به گفته فرشاد آدینه پور، پست برق گمبرون با ۱۲ فیدر خروجی، همه انرژی موردنیاز سرمایه گذاران صنعتی در شهرک صنعتی گمبرون را تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان هم گفت: شرکت برق هرمزگان در هفته دولت ۷۵ طرح به ارزش ۲ هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال آماده بهره برداری دارد.

محمد کریمی  گفت: ۸۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، ۱۷ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، ۹۸ هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی، ۳۶۰ دستگاه پست هوایی و ۶۸ دستگاه پست زمینی و در مجموع دو هزار و ۹۳۶ دستگاه چراغ روشنایی معابر در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.