استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون برای انجام امور مختلف در چهارمحال و بختیاری مشکل اعتباری نداریم و باید با مدیریت جهادی قبل از فرارسیدن فصل سرد سال طرح‌های آب‌رسانی روستایی تکمیل و بهره‌برداری شود.

آقای حیدری گفت: هفته دولت یادآور خدمات شهیدان رجایی و باهنر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: علاوه بر تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی، اما امسال طرح‌های بسیار خوبی در چهارمحال و بختیاری افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.


بیشتر بخوانید


حیدری تصریح کرد: در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۲۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای استان مصوب شد که با تزریق و توزیع عادلانه آن در تمامی شهرستان‌ها رونق و تحول مطلوبی در استان رخ می‌دهد و با تزریق اعتبارات سفر رییس‌جمهور به بام ایران در طرح‌های مختلف استان رونق و تحول ایجاد خواهد شد.

وی یادآور شد: برای طرح‌های آب‌رسانی روستایی از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بهره‌گیری می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری فلسفه وجودی مدیران را خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر با خدمت بی‌منت و جهادی به مردم توانستند به الگویی برای همگان تبدیل شوند.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید کار‌ها به‌صورت جهادی و میان‌بُر با سرعت و براساس ضوابط قانونی انجام شود.

حیدری تاکید کرد: هم‌اکنون برای انجام امور مختلف در چهارمحال و بختیاری مشکل اعتباری نداریم و باید با مدیریت جهادی قبل از فرارسیدن فصل سرد سال طرح‌های آب‌رسانی روستایی تکمیل و بهره‌برداری شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: درصد قابل‌توجهی از اعتبارات ردیف‌های مختلف چهارمحال و بختیاری جذب شده است و مشکلی در رابطه با بودجه وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۲۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
جناب حیدری زیر ساخت های ارتباطی و ترانزیتی استان با خوزستان بسیار ضعیف است مخصوصا محور شمالی در شهرستان کوهرنگ و مخصوصا احداث میانبر چلگرد به بازفت بالا .
همچنین انتقال آب به شهرستانها و شهرکرد از دریاچه بزرگ ای سدهای استان همچون سد زاینده رود و مخصوصا کارون چهار
آخرین اخبار