رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن گفت: با تکمیل طرح توسعه کارخانه سیمان اکباتان این تعداد اشتغال کارخانه به ۳۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

مجید عربلو گفت: طرح توسعه سیمان اکباتان با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۴۸۰ میلیارد تومان امسال آغاز شده و تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او گفت:برای طرح توسعه این کارخانه ،سرمایه گذار بخش خصوصی متقاضی تسهیلات بانکی ۲۸۰ میلیارد تومانی است که این تسهیلات باید از محل اعتبارات ملی تأمین شود که با تأمین این اعتبار پیش‌‍بینی می‌شود طرح توسعه طرح ، دو سال آینده تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن گفت: کارخانه سیمان اکباتان شهرستان مستقیم برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است وبا تکمیل طرح توسعه کارخانه سیمان اکباتان این تعداد اشتغال کارخانه به ۳۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

عربلو ظرفیت تولید سالیانه فعلی سیمان اکباتان رزن را ۱۱۴ هزار تن برشمرد و گفت:محصول تولید شده سیمان این کارخانه علاوه بر مصارف داخلی کشور به دیگر کشور‌ها بویژه به کشور عراق صادر می‌شود.


او طرح توسعه کارخانه سیمان اکباتان را از جمله طرح‌های بزرگ صنعتی شهرستان دانست و گفت: در هفته دولت سه طرح صنعتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان رزن با حضور استاندار همدان افتتاح می شود و به بهره‌برداری خواهد رسید که افتتاح این سه طرح صنعتی با ظرفیت کامل تولید برای ۸۵ نفر اشتغال به همراه خواهد داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن گفت: طرح توسعه فرآورده های بتنی با سرمایه گذاری هفت میلیارد تومان، کارخانه مواد شوینده پاک شیمی سردرود با سرمایه گذاری پنج میلیارد تومان و طرح توسعه رایان الکترونیک طرح‌های صنعتی قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار