چهار ملی پوش کشتی آزاد در روز ملی کشتی، نظر خود را درباره جهان پهلوان تختی بیان کردند.

امروز پنجم شهریورماه زادروز جهان پهلوان تختی و روز ملی کشتی در تقویم رسمی ایران است. حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و طلا، نقره و برنز جهان، امیرحسین زارع دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک، کامران قاسم پور دارنده مدال طلای جهان و رحمان عموزاد عضو تیم ملی کشتی آزاد نظرات خود را در مورد این اسطوره جوانمردی و پهلوانی ورزش ایران بیان کردند.

حسن یزدانی گفت: روز ملی کشتی و زادروز جهان پهلوان تختی را به مردم ایران و جامعه کشتی تبریک می‌گویم. من کوچکتر از این هستم که در مورد جهان پهلوان تختی صحبت کنم، اما آنچه که ما از بزرگتر‌ها و پیشکسوت‌ها شنیده ایم این بوده که جهان پهلوان تختی، خصلت‌های پهلوانی، مردم داری، گذشت، مردانگی، مرام و معرفت را داشت، حامی مستضعفان و در کنار مردم بود. خصوصیاتی از این بزرگمرد می‌دانیم و سعی می‌کنیم که الگوبرداری کنیم و بتوانیم راه جهان پهلوان تختی را طی کنیم و نام جهان پهلوان تختی و پوریای، ولی را همیشه زنده نگاه داریم.

امیر حسین زارع گفت: سالروز جهان پهلوان تختی و روز ملی کشتی به همه‌ی مردم عزیز ایران و جامعه کشتی تبریک عرض می‌کنم. می‌گویند سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز؛ جهان پهلوان تختی مرد نکونام ورزش ایران است و پس از فوتش همیشه یاد و نامشان جاودانه است و برای ما ورزشکاران الگوی خوب برای معرفت، مرام و روح پهلوانی است.

کامران قاسم پور گفت: سلام و خداوقت خدمت همه‌ی مردم ایران دارم و سالروز جهان پهلوان تختی را به جامعه‌ی ورزش ایران و کشتی گیران تبریک می‌گویم. جهان پهلوان تختی یکی از بهترین الگو‌ها و پهلوان‌های ورزش ایران بوده و هست.

رحمان عموزاد گفت: سلام به همه‌ی هموطنان عزیز دارم. سالروز جهان پهلوان تختی و روز ملی کشتی تبریک می‌گویم. تختی پهلوان و بزرگ کشتی ما و کسی است که در قلب ما جای دارد، تختی جزئی از طبیعت کشتی است و امیدوارم کشتی گیران و ورزشکاران دیگر بتوانند راه وی را ادامه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار