مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: ۲۵ میدل‌باس وارد شهر شده است و تا قبل از مهرماه ۲۵ دستگاه میدل‌باس دیگر وارد اصفهان می‌شود.

سیدعباس روحانی با اشاره به ورود ۲۵ میدل‌باس به شهر اصفهات بیان کرد: تا قبل از مهرماه امسال ۲۵ دستگاه میدل‌باس دیگر وارد اصفهان می‌شود و ۵۰ دستگاه دیگر نیز تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه خواهد شد.

او گفت: خرید ۱۰۰ دستگاه میدل‌باس با هدف بهبود کیفیت حمل‌ونقل عمومی شهر در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۲۵ میدل‌باس اکنون شده وارد اصفهان شده است، گفت: تا قبل از مهرماه سال‌جاری ۲۵ دستگاه میدل‌باس دیگر هم وارد اصفهان می‌شود و ۵۰ دستگاه نیز تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی اضافه خواهد شد.

روحانی توضیح داد: نوع سوخت این خودرو‌ها گازوئیل، نوع موتور آن‌ها چهار سیلندر خطی، استاندارد آلایندگی آن یورو پنج و مجهز به سیستم کنترل هوشمند دمای موتور است.

روحانی با بیان اینکه حداکثر سرعت مجاز میدل‌باس‌ها ۸۰ کیلومتر است، تأکید کرد: سازه طراحی شده بدنه و اتاق این خودرو‌ها مستحکم و مطابق استاندارد است و ارتفاع ورودی میدل‌باس‌ها نیز جهت سهولت در ورود و خروج مسافران پایین است.

آنطور که مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفته است، میدل‌باس‌ها دارای رمپ ویژه معلولان، دو دریچه سقفی اضطراری در جلو و عقب، مانیتور رنگی با قابلیت پنج ورودی، یک دوربین بالای درب ورودی وسط، یک دوربین داخل فضای مسافری جهت نظارت راننده، زنگ درخواست پیاده شدن، سامانه تهویه مطبوع با ظرفیت برودتی ۲۸ کیلووات و خنک‌کنندگی مناسب و ظرفیت هوادهی ۴۲۰۰ مترمکعب هستند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اضافه کرد: این خودرو‌ها دارای ۲۱ صندلی مستحکم و راحت از جنس پلی‌آمید ضد اشتعال با روکش مناسب از مخمل یا چرم مصنوعی قابل شست‌وشو هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.