والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲

ایران - آرژانتین / جدال شاگردان عطایی برای ثبت آمار طلایی

تیم ملی والیبال کشورمان امروز در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان از ساعت 20 به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

بیستمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان با حضور ۲۴ تیم در حال برگزاری است. رقابت‌هایی که از دیروز (چهارم شهریور) آغاز شده و تا بیستم شهریور ماه ادامه خواهد داشت. رقابت‌های امسال به صورت میزبانی مشترک دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار می‌شود.

در قالب این رقابت‌ها تیم ملی والیبال کشورمان نیز حضور دارد. شاگردان عطایی در نخستین دیدار خود امشب از ساعت ۲۰ به مصاف تیم ملی والیبال آرژانتین خواهند رفت. ایران و آرژانتین آخرین بار در چارچوب جام واگنر به مصاف هم رفتند، اما نه با ترکیب اصلی تیم هایشان و این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم ملی والیبال کشورمان به اتمام رسید. حالا رقابت‌های قهرمانی جهان فرصتی شده تا دو تیم با ترکیب اصلی جدال سرسختی را با یکدیگر داشته باشند. پیش از این طبق آمار رسمی ایران و آرژانتین ۱۳ بار دیگر هم به مصاف هم رفته بودند که ۸ بار ایران پیروز میدان شده و ۵ بار هم تیم ملی والیبال آرژانتین با پیروزی از زمین مسابقه بیرون آمده بود.

ایران - آرژانتین / جدال شاگردان عطایی برای ثبت آمار طلایی

تیم ملی والیبال کشورمان با هدایت بهروز عطایی در این مسابقات حضور پیدا کرده است و همچنین میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمنش، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن بازیکنان تیم را تشکیل می‌دهند. علیرضا طلوع‌کیان و احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا نصیری (پزشک) رضا قلی‌پور (تراپیست) و یاناس (مربی بدنساز) از اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

بهترین نتیجه ایران در رقابت‌ها رتبه ششمی در سال ۲۰۱۴ بوده است.

برنامه تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی والیبال جهان ۲۰۲۲ به میزبانی اسلوونی به شرح زیر است.

شنبه - پنجم شهریور ماه ساعت ۲۰ - ایران – آرژانتین

دوشنبه - هفتم شهریور ساعت ۲۰ -  ایران – مصر

چهارشنبه - نهم شهریور ساعت ۲۰ - ایران – هلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.....
۱۳:۳۳ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
پیش به سوی قهرمانی در مسابقات جهانی
امیدوارم با بهترین نتیجه برگردید و نتیجه این همه تلاشتونو بگیرید
آخرین اخبار