معرفی ۱۱ دستگاه اجرایی برتر استان بوشهر

بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر در چهارمین روز از هفته دولت با معرفی ۱۱ دستگاه اجرایی برتر برگزار شد.

احمد محمدی‌زاده روز شنبه در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر بیان کرد که استان بوشهر در ۱۰ ماه دولت آیت‌الله رئیسی موفقیت‌های مهمی داشته است.

او با اشاره به‌لزوم استفاده از تجربیات استان‌های موفق در حوزه معیشت و امور کارکنان و بازنشستگان اضافه کرد که این مهم باید به‌جد پیگیری شود تا سال آینده شاهد موفقیت‌های خوب در این حوزه باشم.

استاندار بوشهر موفقیت ۱۰ ماهه در استان بوشهر را مرهون تلاش مدیران و کارمندان دانست و اظهار کرد که اعتبارات عمرانی استان بوشهر سالانه ۱۲۰۰ میلیارد تومان است، درحالی که در اجرای طرح آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۷۰ هزار مترمکعب، سازمان انرژی اتمی حداقل ۱۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده که بیش از کل اعتبارات عمرانی استان در یک سال است.

محمدی‌زاده بابیان اینکه تفکر بسیجی در دوران‌های مختلف کشور را از بحران نجات داده است، افزود که تفکر بسیجی یعنی اینکه علاوه بر وظیفه سازمانی باید در بخش‌های دیگر کمک‌رسانی شود که همانطور که در جنگ تحمیلی اینگونه بود.

محمدی‌زاده هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف اجرایی استان بوشهر را یک ضرورت دانست و عنوان کرد که هر یک از شما مدیران برای من یک معاون هستید و باید در این نقش موضوعات مشترک مختلف خود را با دستگاه‌ها هماهنگ کنید.

او باتاکید بر اینکه برای عبور از جنگ اقتصادی تنها باید مشارکت‌های مردمی را به میدان آورد، تاکید کرد که در راه‌اندازی یک واحد صنعتی با ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی انجام شده، این رقم معادل اعتبارات عمرانی ۱۵ سال استان است.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های اقتصادی و صنعتی گفت: در هفته دولت ساخت مجتمع‌های پتروشیمی با ۹.۵ میلیارد دلار در منطقه پارس جنوبی آغاز می‌شود این رقم بسیار حائز اهمیت است.

در پایان این مراسم ۱۱ دستگاه‌های اجرایی برتر استان بوشهر در محور‌های مختلف معرفی و تقدیر شدند؛ اداره کل‌های امور مالیاتی و اقتصاد و دارایی در ۲ بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش اموزشی، پژوهشی و فرهنگی، اداره کل دامپزشکی در گروه تولیدی و خدماتی، شرکت گاز استان و اداره کل بنادر و دریانوردی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل ثبت احوال در گروه عمومی و قضایی، شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در اجرای مصوبه‌های سفر استانی رئیس جمهور، شرکت آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق در محور جذب منابع ملی و استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه، نظارت گمرکات استان بوشهر در زمینه بهبود محیط کسب و کار، اداره کل بیمه سلامت در محور ارائه خدمات برجسته در حوزه صدور حداکثری نسخه‌های الکترونیکی و اداره کل ثبت اسناد و املاک در محور ارائه خدمات برجسته با رویکرد دولت الکترونیک و اصلاح فرایند‌ها به عنوان دستگاه‌های برتر استان بوشهر معرفی شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.