مدیرکل حقوقی و امور پیمان های شهرداری کرج گفت: طبق رای هیئت حل اختلاف ماده ۳۸ آیین نامه معاملاتی کلان شهرها پیمانکار باید کارخانه کمپوست را به شهرداری تحویل دهد.

مهدی عطاءالهی، مدیرکل حقوقی و امور پیمان های شهرداری کرج گفت: در سال ۹۹ قراردادی میان پیمانکار و سازمان مدیریت پسماند با موضوع اجاره کارخانه کمپوست پس از رعایت تشریفات قانونی منعقد می‌شود اما شرکت طرف قرارداد به تعهدات قراردادی عمل نکرد و بر این اساس سازمان مدیریت پسماند پس از صدور اخطاریه و به علت عدم توجه به اخطاریه های صادره قرارداد مذکور از سوی سازمان فسخ شد.

مدیرکل حقوقی و امور پیمان های شهرداری کرج افزود: باوجود این که فسخ قرارداد نیز از سوی شهرداری به شرکت یادشده ابلاغ شد اما اقدامی از سوی شرکت برای تخلیه و تحویل محل کارخانه کمپوست انجام نشد.

او می گوید: بر همین اساس موضوع، در هیئت حل اختلاف ماده ۳۸ آیین‌نامه معاملاتی کلان‌شهرها مطرح شد و بر اساس خواسته شهرداری و حسب تصمیم قاضی هیئت، حکم بر تخلیه و تحویل محل مورد بحث به شهرداری صادر شد که در مرحله اجرا است.

 عطاءالهی افزود: در حال حاضر تحویل کارخانه کمپوست به شهرداری در هیئت حل اختلاف تعیین تکلیف شده و شهرداری مکلف است که رای کمسیون ماده ۳۸ را به مرحله اجرا درآورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.