رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز طرح اربعین پلیس راه از فردا (ششم شهریور) خبر داد و گفت : در این طرح ۹۰ گشت محسوس و نامحسوس محور‌های تردد زوار را در استان تحت پوشش دارند.

کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح اربعین پلیس راه استان از ششم شهریور، گفت : این طرح تا ابتدای مهرماه و تا پایان موج بازگشت زوار اربعین ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح ۹۰ گشت محسوس و نامحسوس مشارکت داشته و ۶۴۰ کیلومتر از مسیر تردد زوار در استان را تحت پوشش قرار می‌دهند.

وی افزود: در این طرح ۲۰۰ عامل پیاده پلیس در نقاط حادثه خیز و نیز در نقاطی که احتمال ایجاد گره ترافیکی در مسیر تردد زوار وجود دارد، جهت روانسازی ترافیک حضور خواهند داشت.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به افزایش تدریجی ترافیک محور‌های استان، گفت: در حال حاضر حجم تردد روزانه در سطح محور‌های استان از ۳۵۰ تا ۳۸۰ هزار خودرو به حدود ۵۰۰ هزار خودرو رسیده و قطعا هرچه به ایام اربعین نزدیک‌تر شویم، حجم تردد‌ها هم افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: بر اساس تجربیات سال‌های گذشته اوج بار ترافیکی در موج رفت زوار از ۱۵ تا ۲۵ شهریور و در موج بازگشت از ۲۶ تا ۳۰ شهریور خواهد بود.

دستغیب گفت: بر همین اساس از تمام زوار درخواست داریم برنامه سفر خود را زمانبندی کرده و زودتر حرکت کرده و زودتر هم برگردند که شاهد افزایش موج ترافیک در بازه زمانی کوتاهی نباشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.