معاون فنی عملیاتی منطقه خراسان رضوی گفت: به همت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هیچ‌گونه مشکلی برای عرضه سوخت در این استان نداریم و مسیر سوخت‌رسانی در استان روان است.

محمدحسن نبوی نژاد معاون فنی عملیاتی منطقه خراسان رضوی در خصوص کمبود جایگاه سی‌ان‌جی در نیشابور گفت: ۱۰ درصد سی‌ان‌جی استان در نیشابور عرضه می‌شود.

او افزود: باید در طرح مبله شهری در ۴ یا ۵ نقطه نیشابور زمین برای جایگاه سی‌ان‌جی با تمام مجوزات اختصاص داده شود، تا متقاضی برای اخذ مجوز‌های لازم معطل نشود. در این صورت سرمایه‌گذار می‌داند، در جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که تمامی موافقت‌ها و مجوز‌های دولتی اخذ شده است.

معاون فنی عملیاتی منطقه خراسان رضوی با بیان این که ساعت متوسط کارکرد کمپرسور در نیشابور بالاتر از حد استاندارد است، ادامه داد: متوسط کارکرد کمپرسور در جایگاه‌های کل کشور ۱۰ ساعت، در خراسان‌رضوی ۱۳ ساعت و در نیشابور ۱۷ ساعت است. این رقم نشان می‌دهد که در نیشابور کمبود جایگاه داریم و باید ساخت شود.

 نبوی نژاد با اشاره به این که در همین جایگاه‌های موجود هم نازل‌ها به درستی کار نمی‌کنند و نیاز به تعمیر دارند،بیان کرد: باید همین امکانات موجود را به خوبی نگهداشت کنیم. از این رو شهرداری نیشابور باید تعمیر و نگهداشت جایگاه‌ها را به پیمانکار بسپرد تا همین نازل‌های موجود فعال باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.