فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین تکلیف ما تمرکز بر مسجد است، چون اولین خانه ما مسجد بوده و تمام مشکلاتمان را آنجا رفع کرده‌ایم.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده روز شنبه در همایش بسیج کارمندی اظهار کرد: اگر مساجد مرکز رسیدگی به امورات و ترویج فرهنگ و تدبر در قرآن باشند، مشکلات برطرف می‌شود.

او افزود: دشمن به دنبال از بین بردن باور‌ها و اعتقادات دینی ما است که در این زمینه مساجد باید عملکرد خوبی داشته باشند.

او  همچنین با اشاره به اهمیت دفاع از حریم انقلاب و حرم گفت: حضرت امام راحل (ره) فرمودند، اگر این انقلاب سیلی بخورد تا صد سال اسلام نمی‌تواند خود را زنده نگه دارد و شهید سلیمانی هم فرمودند ایران حرم است اگر ازبین برود، از حرم‌های دیگر خبری نمی‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی افزود: داعش هم زیر پرچم اسلام قصد داشت با پشتیبانی یهودیت کل سوریه و عراق و تمام حرم‌های ائمه مطهر را نابود کند، اما به هدفش نرسید.

سردار عباسقلی زاده همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه ولایت، تاکید کرد: فقیه زمان در غیبت امام زمان (عج) کسی است که مردم خود را از شر دشمن حفظ کند، اگر بخواهیم بنده مخلص خدا باشیم و مشکلات برطرف شود، تکلیف داریم تا گوش به فرمان تمام رهنمود‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب باشیم.

او  همچنین با بیان اینکه نعمت بسیج در انقلاب موجب شده تا فتنه‌های اول انقلاب از بین برود، گفت: بسیج افتخار این را دارد که امام راحل (ره) به حال آن‌ها غبطه می‌خوردند و می‌گفتند از خداوند می‌خواهم من را با بسیجی‌ها محشور کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.