فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: سه کارخانه و ۱۰ شرکت شهرستان شاهین‌شهر و میمه در یک سال گذشته به چرخه کار برگشتند.

سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در جلسه شورای اداری با گرامیداشت یاد وخاطره  شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تسلیت رحلت آیت ا... ناصری از ایشان به عنوان ستون‌های معنویت و اخلاق استان نامبرد و با بیان اینکه تمرکز دولت بازگشت به کار مجدد واحد‌های تولیدی و صنعتی است گفت:در یک سال اخیر سه کارخانه و ۱۰ شرکت تولیدی در شهرستان شاهین شهر و میمه به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

او افزود: از جمله اقدامات مهم دولت در یکسال گذشته اجرا و انجام ۳۱ سفر استانی و حضور در بین مردم است که طی این مدت در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی، درمانی و تولید شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا، تلاش در بازگشایی کسب کار و رونق بازار، کاهش خاموشی‌های برق، راه اندازی سامانه عدالت محور مالیاتی بوده ایم.

فرماندار شهرستان شاهین شهر ادامه داد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص رونق حوزه مسکن و  براساس مصوبه شورای عالی مسکن مجوز تغییر کاربری زمین ۱۴۷ هکتاری در شهرستان انجام و با تحقق این مهم فرایند مسکن دار شدن حدود ۵۳ هزارثبت نام کننده در طرح اقدام ملی مسکن بحمدالله امکان پذیر خواهد شد.

تاکید بر رعایت شأن و منزلت ارباب رجوع، عمل به اجرای وظیفه ذاتی دستگاه‌ها، پیگیری در خصوص تحقق بودجه ادارات و هماهنگی با ادارات کل خود در استان، آمادگی دستگاه‌های مرتبط در جهت آماده سازی مقدمات آغاز سال تحصیلی، ایمن سازی و زیبا سازی مدارس از جمله موارد مورد تاکید فرماندار در این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار