بیش از ۲۹۱ میلیون تردد تردد از ابتدای امسال تا پایان مرداد در محور‌های مازندران ثبت شد.

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۲۹۱ میلیون و ۳۸۴ هزارتردد از انواع وسایل نقلیه از ابتدای امسال تا پایان مرداد در محور‌های استان به ثبت رسید که حدود ۷.۸ درصد از تردد کل کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ مازندران در رتبه دومین استان پرتردد کشور قرار گرفته است.

او افزود: بررسی تردد ساعتی وسایل نقلیه در مرداد ماه امسال در مازندران، نشان می‌دهد پرتردد‌ترین ساعت روز معمولا بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ اتفاق می‌افتد و ساعت ۱۸ تا ۱۹ با میانگین تردد ساعتی حدود ۱۱۰ هزار وسیله نقلیه دارای فراوانی بیشتری دربین ساعات پرتردد مرداد ماه بوده است.

جهانیان گفت: با توجه به اینکه میانگین تردد ساعتی درطی این مدت حدود ۱۱۰ هزار تردد بوده، نتیجه می‌شود درطی ساعت اوج میزان تردد درحدود ۴۵ درصد بیشتر از میانگین تردد ساعتی در آن ماه بوده است.

او افزود: میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در استان در این مدت بیش از ۲۱ میلیون و ۹۲۴ هزار تردد بوده که این عدد نشان دهنده سهمی ۷.۵ درصدی وسایل نقلیه سنگین از تردد کل وسایل نقلیه می‌باشد.

جهانیان به آمارتردد ثبت شده ازمحور‌های مواصلاتی مازندران با استان‌های مجاور اشاره کرد و گفت:  بیش از ۲۶ میلیون و ۷۷۳ هزار تردد از مبادی و مقاصد ورودی و خروجی استان انجام شده که این میزان درمقایسه با مدت مشابه پارسال، بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار