محمدباقر شریفی گفت: سامانه سامد برای مطرح شدن و پیگیری مشکلات مردم کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است، بنابراین حضور مردم برای رفع مشکلات و بیان درخواستها در ادارههای فعال در استان ضرورتی ندارد.
او با بیان اینکه مردم در تماس با شماره ۱۱۱ میتواند انتقادها، پیشنهادها و مشکلات خود را مطرح کنند، افزود: درخواستهای مردم استان در سامانه سامد بی پاسخ نمیماند.
شریفی میگوید: همکاران ما در اسرع وقت پس از پیگیری در مدت زمان ۱۰ روز پاسخ شکایتها و درخواستها را برای مردم ارسال میکنند.
به گفته مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛ کاربران سامانه سامد در طول روز حدود ۲۰۰ تماس را پاسخ میدهند و پیگیری میکنند.