با رفع کدورت چشمه کوهرنگ، آب سالم و بهداشتی این چشمه به صورت مستقیم وارد شبکه توزیع آب شهرکرد می‌شود.

فرشاد متقی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: کدورت چشمه کوهرنگ به طور کامل برطرف شده است و دبی آب ورودی از این چشمه به مدار شهرکرد به روال سابق بازگشته است.

او افزود: با عادی شدن شرایط چشمه کوهرنگ، بین منابع و مصارف آب در شهرکرد تعادل برقرار شده است و مشکلی در خصوص تامین آب وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


متقی ادامه داد: با رفع کدورت چشمه کوهرنگ، هم‌اکنون آب سالم و بهداشتی این چشمه به صورت مستقیم وارد شبکه توزیع آب شهرکرد می‌شود.

او اضافه کرد: چاه‌های کشاورزی که پیش از این برای تامین بخشی از کسری آب ایجاد شده در شهرکرد از دستگاه‌های اجرایی و کشاورزان اجاره شده بود نیز به دستگاه‌های مربوطه واگذار شده است.

متقی با بیان اینکه مصرف آب در استان و به ویژه در شهرکرد بیش از حد معمول است، اظهار داشت: برای اینکه تابستان را بدون چالش پشت سر بگذاریم لازم است تا مشترکان صرفه‌جویی کنند و با مصرف درست منابع آب مسئولان را در مدیریت منابع آب یاری دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
آب را بردید آب چاه زراعتی وصل کردید برا مردم میگید آب کوهرنگ
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۷:۲۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
این استان تصفیه خانه هنوز نداره مستقیم اب را از چشمه وارد لوله میشه ایا این درست است که هنوز تصفیه خانه ایی در مسید چشمه کوهرنگ وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
متاسفانه فرهنگ درست مصرف کردن در کشور ما زیره صفره
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۳:۰۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
بهتر است خط پایدار و مطمین از دریاچه سدهای استان مخصوصا سد کارون چهار به شهرستانها و شهرکرد با اینهمه نیروهای فنی برسد و آب پایدار و ماندگار ی برای شهرهای استان داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
باید سدهایی برای ذخیره آب شرب در کشور طراحی شود که هیچ مصرف دیگری نداشته باشد در نقاط حساس و کارشناسی و.........
آخرین اخبار