مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: یک سال گذشته در استان پروژه های عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان اجراشد.

محمد اهلی گفت: طی امسال با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل می گوید: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های ممکن توسعه و اشتغال را بیش‌ازپیش در استان فراهم شود.

او با اشاره به اینکه  پس از سفر مقام ریاست جمهوری به استان اردبیل، شاهد تخصیص اعتبارات مناسب برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی هستیم، گفت: اجرای پست برق، پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب و تکمیل ساختمان فناوری کسب و کار در شهرک صنعتی اردبیل ۲، از جمله مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل بود.

اهلی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت، می گوید: ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی گرمی، اجرای مخازن منبع زمینی و هوایی آب و زیرسازی و آسفالت معابر ناحیه صنعتی نیر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، پیشرفت فیزیکی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب و ساختمان فناوری کسب و کار شهرک صنعتی اردبیل۲ بالای ۹۰ درصد است و با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای این پروژه‌ها که چیزی در حدود ۷۰ میلیارد تومان هزینه در برخواهد داشت، به زودی شاهد افتتاح این دو پروژه مهم نیز خواهیم بود تا ظرفیت خدمت رسانی به واحدهای تولیدی افزایش یابد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.