عملیات اجرایی احداث باند دوم محور سیرجان_بافت حد فاصل بلورد_اسطور آغاز شد.

 در پنجمین روز از هفته دولت مراسم آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور سیرجان_بافت حد فاصل بلورد_اسطور با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، فرماندار شهرستان سیرجان و تنی چند از مسئولان شهرستان سیرجان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم موسی زاده با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این قطعه از مسیر به طول ۵ کیلومتر و با حجم خاکبرداری ۲۶۵۷ متر مکعب و خاکریزی ۸۱۷۸۵ متر مکعب و با ابنیه فنی ۱۵ دستگاه آبرو با اعتباری بالغ بر ۵۸۲ میلیارد ریال شروع به کار خواهد کرد.

موسی زاده ضمن اشاره به اهمیت این پروژه اظهار کرد: این پروژه بخشی از محور جیرفت_بافت_سیرجان به طول ۲۸۰ کیلومتر می‌باشد که ۱۷۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی شمال استان و مابقی در حوزه استحفاظی جنوب استان کرمان می‌باشد.

وی در ادامه افزود: این پروژه بخشی از کریدور جنوب به غرب و محور مواصلاتی شهرستان‌های جیرفت، رابر، بافت، سیرجان می‌باشد که به دلیل وجود پتانسیل‌های اقتصادی مانند کشاورزی، معدنی، صنعتی و گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند آمار تلفات ناشی از سوانح رانندگی را کاهش دهد.

 این پروژه با تامین بموقع اعتبار در ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار