مدیریت پلیس ترافیک تخار:

حوادث رانندگی در تخار ۷۰ درصد کاهش یافته است

مدیر پلیس ترافیک تخار ایجاد پاسگاه‌های بازرسی دوامدار، جلوگیری از رانندگی افراد زیر سن، معتاد و یا معلول را از عوامل کاهش حوادث رانندگی در آن ولایت عنوان کرد.

مسئولان مدیریت پلیس ترافیک تخار از کاهش هفتاد درصدی حوادث ترافیکی در یکسال گذشته، در آن ولایت خبر می دهند.

مولوی حمیدالله قریشی، مدیر پلیس ترافیک تخار گفت: در یک سال گذشته ۱۵۰ حادثه ترافیکی سبک و سنگین در مرکز و ولسوالی های آن ولایت به ثبت رسیده است که از جمله ۲۱ حادثه آن سنگین شمرده شده که بر اثر آن ۱۶ تن کشته شدند و ۷ تن دیگر زخم برداشتند.

به گفته قریشی ارقام حوادث ترافیکی سنگین نزد مدیریت پلیس ترافیک ثبت و پرونده‌های آنان به خاطر بررسی بیشتر به خارنوالی محول شده است.

مدیر پلیس ترافیک تخار ایجاد پاسگاه های بازرسی دوامدار، جلوگیری از رانندگی افراد زیر سن، استعمال کننده مواد مخدر و افراد دارای معلولیت را از عوامل عمده کاهش بی سابقه حوادث ترافیکی در آن ولایت عنوان کرد.

قریشی همچنان گفت که این اداره در یک سال گذشته از طریق توزیع یک هزار و ۹۱ جلد جواز رانندگی جدید و تمدیدی مبلغ پنج میلیون و ۲۷ هزار افغانی عواید جمع آوری و به حساب بانک مرکزی انتقال داده است.

مدیر پلیس ترافیک تخار گفت که به هدف کاهش رویداد های ترافیکی برای دانش آموزان بیست مکتب لیسه در نواحی و شهر تالقان برنامه های آگاهی دهی پیرامون آموزش قوانین ترافیکی برگزار کرده اند.

مدیر پلیس ترافیک تخار از شهروندان و رانندگان شهرتالقان خواست که هنگام رانندگی و عبور و مرور از جاده ها قوانین ترافیکی را رعایت کرده و دقت کامل را به کار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.