مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در سالگرد فاجعه ۸ شهریور، فردا در بیرجند برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر به ویژه شهدای والامقام شهریور و گرامیداشت هفته دولت، با صدور اطلاعیه فراخوان و دعوت عمومی از مردم شهید پرور، همیشه در صحنه و قدرشناس خراسان جنوبی دعوت کرد تا با حضور معنوی و انقلابی خود در مراسم گرامیداشت شهدای عالی مقام ۸ شهریور، با آرمان‌های بلند، افق برتر و راه روشن این شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.

در این اطلاعیه فراخوان آمده است: انفجار دفتر نخست وزیری در ۸ شهریور ۱۳۶۰ و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، از نقاط سیاه کارنامه ننگین سازمان منافقین و حامیان بین المللی آن ها است که هرگز از حافظه تاریخی ملت ایران اسلامی پاک نشد و منافقین کوردل در پاسخ این اقدامات جنایتکارانه خود با سیلی‌های محکم و قاطع ملت مواجه شدند.

به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره دو یار دیرین امام راحل و انقلاب اسلامی، دو اسوه علم و عمل، تقوا و خلوص، شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر که از یاران مخلص و باوفای امام راحل و مبارزین انقلاب اسلامی بودند، مراسم‌های بزرگداشتی در سراسر استان برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان اطلاعیه از مردم شریف و قدرشناس و همه آحاد و اقشار و اصناف مختلف مردم و تمامی گروه‌ها و تشکل‌های وفادار به انقلاب اسلامی دعوت کرد تا در مراسم‌هایی که به مناسبت تجلیل و گرامیداشت شهدای ۸ شهریور در سطح استان برگزار می‌شود شرکت کرده و با حضور گسترده و باشکوه خود، با آرمان‌های بلند شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

مراسم بزرگداشت شهدای والامقام ۸ شهریور و نیز گرامیداشت سایر شهدای گرانقدر شهریور در شهر بیرجند، سه شــنبـه ۸ شــهریـور ساعت ۱۰ صبح در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.