مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد میزان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان در استان از پارسال تاکنون را ۶۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

سید مهدی میراب باشی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک توسعه تعاون کهگیلوبه و بویراحمد از شهریورماه پارسال تاکنون را ۶۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: همچنین این بانک در بازه زمانی یاد شده موفق شده یک هزار و ۶۰۰ فرصت جدید شغلی در استان ایجاد کند.

او می‌گوید: این میزان تسهیلات در حوزه‌های مختلف شامل مشاغل خانگی، گردشگری، ازدواج و فرزند آوری پرداخت داشته است.

میراب باشی افزود: میزان اشتغال ایجاد شده در حوزه مشاغل خانگی و پرداخت تسهیلات به نهاد‌های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید بوده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد ۲۵۴ میلیارد ریال در قالب یک هزار و ۷۸ فقره تسهیلات مشاغل خانگی، ۱۶۶میلیارد ریال در قالب ۲۸۴ فقره تسهیلات به افراد زیر پوشش نهاد‌های حمایتی و ۷۱ میلیارد ریال در حوزه گردشگری را از جمله تسهیلات پرداخت شده برشمرد.

این مقام مسئول می‌گوید: همچنین ۱۸۶ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به ۱۷۶ زوج جوان در یک سال اخیر و ۵۷ میلیارد ریال وام فرزند آوری از ابتدای امسال تاکنون از سوی بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

به گفته میراب باشی؛ با هدف جهاد تبیین، گزارش دهی و خدمات دهی به مشتریان، میز خدمت در همه شعب بانک در استان از ۲۹ مرداد اغاز شده و تا پایان هفته دولت ادامه دارد.

وی بخشودگی جرائم تاخیر مطالبه‌ها تا تاریخ ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ را از دیگر خدمات بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.