آیین افتتاحیه و بهره‌برداری از ۵ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه شهرستان کارون به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

سعید کعبی به مناسبت هفته دولت در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با اجرای این پروژه در کمربندی قلعه چنعان شاهد کاهش حوادث رانندگی به میزان ۸۰ درصد شدیم؛ و همچنین در کمربندی جدید بعد از بررسی و شاهد به صفر رسیدن حوادث رانندگی در آن نقطه شدیم که جا دارد از دست اندرکاران این پروژه و همکاری پلیس راه در زمینه کارشناسی تشکر کنیم.

او می‌گوید: پنج پروژه که افتتاح شدند شامل احداث آبرو باکسی محور کارون آبادان به طول ۳ کیلومتر، اصلاح هندسی و ایمن سازی تقاطع کمربندی جدید و قدیم، لکه گیری و روکش محور کارون - آبادان، احداث جداکننده میانی (جدول کاری) کمربندی جدید، اجرای حفاظ بتنی پل‌های محور کارون- آبادان که در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

فرماندار کارون ادامه داد: همچنین دو پروژه اجرای جداکننده میانی (نیوجرسی مفصلی) به طول ۷ کیلومتر محور کارون آبادان و اجرای شبکه روشنایی محور کارون آبادان به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۱۸ میلیارد ریال وارد فاز عملیاتی شدند که امیدواریم به همت مجموعه راهداری و پیمانکاران آن‌ها در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار