استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته دولت فرصتی برای بازخوانی خدمات دولت مهیا شده است و باید خدمات دولت بیان شود، کار جهادی در تمامی حوزه‌ها در دستور کار دولت قرار دارد، خدمتگزاران مردم با تمام قوا و بدون درگیری با حواشی به امور استان رسیدگی می‌کنند.

آقای حیدری هفتم شهریورماه در مراسم بزرگداشت سالروز شهیدان رجایی و باهنر که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: خدمات بزرگی در طول بیش از چهار دهه گذشته در چهارمحال و بختیاری توسط انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مدت زمان مسئولیت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود، اما در این فرصت کوتاه توانستند با مردم‌داری، خدمت صادقانه، شکیبایی، کار جهادی و ... در اذهان ماندگار شوند.


بیشتر بخوانید


وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف دولت مردمی سیزدهم، زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها است، گفت: دومین هدف راهبردی دولت برجسته کردن گفتمان انقلاب اسلامی است و اگر این دو مسئله در اولویت کار دولت‌ها قرار بگیرد، قطعا مقدمه برای رسیدن به دولت اسلامی است، یکی از تلاش‌ها برای رسیدن به تمدن اسلامی مردمی بودن است.

حیدری یادآور شد: بلافاصله پس از تشکیل دولت سیزدهم، رئیس‌جمهور به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت به مردم است، سفر‌های استانی آیت الله رئیسی مصداق بارز خدمات‌رسانی و یکی از شاخصه‌های دولت مردمی و حضور در بین مردم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اعتبار اختصاص یافته به چهارمحال و بختیاری در سفر ریاست جمهوری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، بی‌سابقه است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از سازمان‌های مهم و تاثیرگذار فرهنگی در کشور وزارت آموزش و پرورش است، تاکید کرد: این نهاد در زنده نگه‌داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش اساسی است.

حیدری با بیان اینکه دولت خود را در کنار مردم می‌داند، خاطرنشان کرد: این مسئله از روز‌های ابتدایی وقوع سیل در چهارمحال و بختیاری قابل مشاهده بود، همچنین مسئولان تا پایان حل مشکل بحران آب شرب در شهرکرد در کنار مردم حضور داشتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در هفته دولت فرصتی برای بازخوانی خدمات دولت مهیا شده است و باید خدمات دولت بیان شود، کار جهادی در تمامی حوزه‌ها در دستور کار دولت قرار دارد، به لطف خداوند در چهارمحال و بختیاری با وحدت و همدلی با کمترین حاشیه، موضوعات اصلی مورد توجه قرار می‌گیرد و خدمتگزاران مردم با تمام قوا و بدون درگیری با حواشی به امور استان رسیدگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری برای تامین آب پایدار در حوزه‌های مختلف گام‌های اساسی برداشته خواهد شد، گفت: در سفر ریاست جمهوری ۳۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه تامین آب در بخش‌های مختلف اختصاص پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار