مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشو، از تدارک ۳۷۰ موکب این سازمان برای اربعین حسینی در ایران و عراق خبرداد.

حجت الاسلام محمد نوروزپور در نشست کمیته فرهنگی موکب اربعین حسینی در شهرکرد گفت: این موکب‌ها علاوه بر اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی با تهیه بسته‌های فرهنگی متولی تامین نیاز‌های فرهنگی زائران هستند.

وی از تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها خبرداد و افزود: با بهره گیری از توان روحانیون، مبلغان و داوطلبان فعال در فضای مجازی برنامه‌های فرهنگی با محتوای دینی با هدف ابلاغ پیام انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است تا از این ظرفیت عظیم برای تبلیغ دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی به جهانیان استفاده شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به برپایی ۳۳ موکب از مردم چهارمحال و بختیاری در پیاده روی اربعین گفت: نیاز‌های فرهنگی در این سفر معنوی پیش بینی شده که دستگاه‌های متولی فرهنگ در چهارمحال و بختیاری در این مهم به خوبی حضور دارند.

حجت الاسلام امیری افزود: همه این برنامه‌ها متناسب با برنامه‌های ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه است و رسالت تامین محتوای فرهنگی این رخداد عظیم را به عهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار