سکوت عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره علت لغو ابتدایی انتخابات

افشاریان درباره اینکه چه اتفاقاتی رخ داد که ابتدا انتخابات لغو شد گفت: متاسفم و عذر می‌خواهم!

خداداد افشاریان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات عجیبی که باعث لغو و سپس برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال شد اظهار کرد: ما آمدیم که مراسم را برگزار کنیم.  

او درباره  اینکه شاید فشاری خارج از فدراسیون فوتبال وجود داشته و حتی حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال گفته که شرمنده مردم است، گفت: دیشب یک فرآیندی بود که دبیر کل فدراسیون فوتبال براساس تحلیل‌های خود مجمع انتخاباتی را لغو کرد، اما هیئت رئیسه با برگزاری جلسه‌ای با این تصمیم مخالفت کرد.

افشاریان گفت: حضور دبیر کل فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی غیر قانونی نیست.

او درباره اینکه لغو مجمع انتخاباتی برنامه ریزی شده بود، گفت: چیزی که  مهم است این است که آمدیم تا مراسم  انتخابات فدراسیون فوتبال  را برگزار کنیم.  

افشاریان گفت: تصمیم هیئت رئیسه این بود که برگزاری انتخابات به نفع فوتبال کشور است. تحلیل ما این است که انتخابات سالمی را برگزار خواهیم کرد. اگر مورد خاصی باشد یا اتفاقات کم رنگی رخ بدهد بعدا درباره آن می‌شود حرف زد. اکنون مهم این است که جلسه را برگزار خواهیم کرد.

افشاریان درباره اینکه چه اتفاقاتی رخ داد که ابتدا انتخابات لغو شد و سپس خبر برگزاری این مجمع روی خروجی فدراسیون فوتبال آمد گفت: متاسفم و عذر می‌خواهم!

او درباره اینکه استدلال کامرانی فر چه بوده که شما را قانع نکرده و انتخابات را برگزار می‌کنید، گفت:  کامرانی فر دبیر کل است و دبیر کل باید دستور کمیته بدوی را اجرا کند. وقتی کمیته بدوی تا آخرین لحظه می‌گوید انتخابات باید برگزار شود یعنی اینکه باید این انتخابات صورت بگیرد.  

افشاریان درباره اینکه کامرانی فر شخصا تصمیم گرفته انتخابات را لغو کند اظهار کرد: به نظرم کاری که اکنون انجام می‌دهیم درست‌ترین کار است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار