همزمان با سفر شهرستانی استاندار اردبیل به شهرستان نمین در ششمین روز از هفته دولت، بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحامد عاملی گفت: با توجه به وضعیت نامناسب استان اردبیل در شاخص‌های مختلف در مقایسه با متوسط کشوری، تنها راه ارتقای این شاخص‌ها، برنامه‌ریزی تخصصی، کار شبانه‌روزی و اتحاد و همدلی مردم و مسؤولان بوده و در این راستا نگاه واقع‌بینانه به مشکلات هم حائز اهمیت است.

استاندار اردبیل در آیین آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان نمین به‌مناسبت هفته دولت، ادامه داد: یکی از آفات‌های مدیریتی، اقدامات نمایشی و بدون ثمر است که طی ۱۱ ماه اخیر تلاش شد تا با پرهیز از این‌گونه اقدامات، در مسیر پیشرفت استان اردبیل حرکت شود.

عاملی می‌گوید: شهرستان نمین یکی از ظرفیت‌های ویژه حوزه گردشگری استان اردبیل محسوب می‌شود که باید چارچوب محیطی گردشگری نمین به‌شکل کامل حفظ شده و تقویت شود.

او گفت: شهرستان نمین پتانسیل برندسازی گردشگری در سطح ملی را دارد که توجه ویژه به آن لازم بوده و از متخصصان این حوزه درخواست می‌شود در راستای هدف مذکور، بررسی و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.