شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمتگزاری صادقانه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگویی تمام عیار برای خدمتگزاری صادقانه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت در تبریز خاطرنشان کرد: این شهیدان به تمام کارگزاران و دولتمردان نظام جمهوری اسلامی درس عمل به تکلیف، صداقت، تواضع، مسئولیت پذیری و دوری از تجمل گرایی را آموختند.

او  افزود: درس‌های دیگری که از این شهیدان در فضای سیاسی امروز میتوان آموخت ضرورت تداوم همیاری و همگامی، اتحاد و همبستگی، روشنگری دینی و نگرش آنان به سیاست و قدرت به عنوان ابزاری برای خدمت رسانی است.

او هفته دولت را بهانه‌ای برای بیان خدمات دولت دانست و گفت: افزایش صادرات و مراودات تجاری، احیای واحد‌های تولیدی راکد و نیمه راکد، اتکا به درآمد‌های مالیاتی به جای استقراض، اصلاح نظام یارانه ای، رکوردزنی در افزایش تولید برق و جلوگیری از قطعی آن از جمله این اقدامات است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  همچنین از رئیس جمهور خواست موضوع دریاچه ارومیه سریعا به نتیجه برسد، زیرا مردم آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی نگران خشکی دریاچه و تبعات آن هستند.

آقای عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: در هفته دولت طرح‌هایی به ارزش ۹ هزار میلیارد در استان افتتاح شد و هزار و ۵۶۷ طرح نیمه تمام با اولویت به اتمام رسیده یا در حال پایان یافتن است.

او با بیان اینکه در ۷ ماهه اخیر نیز ۷۲۵ کیلومتر شاهراه پل و راه روستایی در استان احداث شد افزود: واحد‌های تولیدی راکد در استان انگشت شمار شده است و بیش از ۱۰۰ واحد تعطیل در ماه‌های گذشته وارد مدار تولید شدند.

او همچنین گفت: بخش خصوصی در استان در حال سرمایه گذاری به ارزش بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.