مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: همزمان با هفته دولت پنج طرح آموزشی در استان با زیربنایی بالغ بر ۴۴۰۰ متر مربع کلنگ‌زنی شد.

 مجید نسیمی گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های سمیرم، بویین میاندشت، آران و بیدگل و آموزش و پرورش ناحیه ۶  شهر اصفهان کلنگ زنی شد.

او با بیان اینکه ۳ طرح آموزشی در مناطق محروم استان کلنگ زنی شد، اظهار کرد: یک مدرسه سه کلاسه از اعتبارات محرومیت زدایی در شهر افوس در شهرستان بوئین میاندشت، دو مدرسه در روستای کاسگان و شهر حنا در شهرستان سمیرم کلنگ زنی شد که خیر نیکوکار آن حاج محمدحسین جزی و خیران محلی بودند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان افزود: با مشارکت خیر مدرسه ساز حاج اصغر تجدد و در راستای نهضت هنرستان سازی اصفهان، عملیات اجرایی یک هنرستان در ناحیه ۶ اصفهان آغاز شد.

او گفت: در شهرستان آران و بیدگل نیز مجتمع کارگاهی با ۶ کارگاه و ۲ کلاس با مشارکت خیر مدرسه ساز حاج نصرت اله اکرمیان احداث خواهد شد.

نسیمی با اشاره به اینکه برای احداث این فضا‌های آموزشی هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال نیاز است، گفت: این هزینه با مشارکت خیران مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان تامین اعتبار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار