نیم صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۹ شهریور را با عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

روزنامه خراسان با انتخاب تیتر "شهر در محاصره «رومی‌ها!" درباره هجوم نمای رومی به شهرهای ایران که فارغ از اقلیم و بافت و هویت شهری، سیمای همه شهرهای مختلف کشورمان را شبیه هم کرده‌است؛نوشت.

روزنامه آفتاب یزد با انتخاب تیتر"فشار به دانشگاه برای تفکیک جنسیتی" گزارشی از اظهارات جدید دبیر ستاد امر به معروف که بازتاب بسیاری در میان استادان دانشگاه داشته است ارائه داد.

روزنامه خبر شمال با انتخاب تیتر "مدیرانی که مدیریت نمی دانند" یادداشت این روزنامه در خصوص توسعه نیافتگی شرق گلستان و ضرورت سرمایه گذار خارجی است.

روزنامه زاینده رود با انتخاب تیتر "لطفا بدهی تان را بپردازید" در گفتگویی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نوشت ؛از هر راهی برای پیگیری مطالبات ۸۰۰ میلیارد تومانی از تامین اجتماعی اقدام کرده اند بی فایده بوده است.

روزنامه خراسان رضوی با انتخاب تیتر "لباس فرم مدارس؛حاتم بخشی از جیب مردم!" در گزارشی پیگیری گلایه های پرتکرار والدین از داستان تکراری هزینه ها و اجبار در لباس فرم دانش آموزان شده است.

روزنامه های بامداد جنوب با تیتر"نقشه نجات یوز"، شهرآرا با انتخاب تیتر"وامی که برایش صف نمی کشند!"، خبر جنوب با انتخاب تیتر "نفت بخریم یا سکه و دلار!" از جمله عناوین تیتر‌های روزنامه‌هایی هستند که امروز منتشر شده اند.

در ادامه دیگر روزنامه های منتشر شده را با عناوین و تیترهای مختلف می توانید امروز در سایت استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

 

باختر

بشارت یزد

قدس

بامداد جنوب

خراسان شمالی

پیام ما

زاینده رود

خراسان

اصفهان زیبا

طلوع

شهرآرا

اصفهان امروز

آفتاب یزد

عجب شیر

سپهر ایرانیان

اخبار اصفهان

خبر جنوب

خبر شمال

خراسان رضوی

ابتکار جنوب

هگمتانه

بشارت کیش

سپهر غرب

عصر اصفهان

دیده بان

آوای خراسان جنوبی

وقایع استان

نقد حال

دریای اندیشه

صبح امروز

کرمان امروز

کاغذ وطن

اقتصاد کیش

صبح کاسپین

کرانه شمال

شیراز

پیام سپیدار

ساقی آذربایجان

سیمای شهر

صبح ساحل

شهرآرا

کارون

نصف جهان

پیام آشنا

ولایت قزوین

وارش

دیار پاکان

اترک

دریا

یاقوت وطن

عسلویه

گویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.