۳ فروند هواپیما و مجوز ایرلاین پیام به بخش خصوصی واگذار می‌شود

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام از واگذاری مجوز ایرلاین این فرودگاه در بخش پرواز‌های کارگو و همچنین واگذاری سه فروند هواپیما امبرائر ۱۱۰ به بخش خصوصی در قالب مشارکت و به منظور احیاء و راه اندازی خبر داد.

 شمسی نژاد، معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام گفت:با توجه به رویکرد جدید منطقه‌ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بر احیای مجدد این پرواز‌ها و از سوی دیگر به دلیل وجود زیر ساخت‌های مناسب در این بخش، بنا داریم تا بار دیگر این ایرلاین در فرودگاه پیام راه اندازی و فعالیت خود را از سر گیرد.

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام افزود: پیش از این پرواز‌های باری به صورت روزانه از این فرودگاه به مقاصد مختلف انجام و خدمات بار هوایی در منطقه و کشور از طریق پیام انجام ‌شده است.

شمسی نژاد می گوید: این در حالی است که هم اکنون سه فروند هواپیما در این فرودگاه وجود دارد که با نوسازی، قابلیت انجام پرواز‌های مجدد را دارند.

او افزود: به همین منظور طی فراخوانی که اعلام شده بناداریم با مشارکت بخش خصوصی بار دیگر شاهد از سرگیری مجدد این ایرلاین در فرودگاه بین المللی باشیم.

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی، فرودگاه بین المللی پیام گفت: به دنبال اعلام این فراخوان و جذب سرمایه گذار جدید بار دیگر ایرلاین پیام فعال و این فرودگاه به ماموریت اصلی خود در حوزه بار هوایی خواهد پرداخت.

شمسی نژاد افزود: هم اکنون از فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام برای اهدافی چون ترانزیت باربری، حمل و نقل تجاری و پست کالا در کار گسترش صنایع ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور استفاده می‌شود.

او گفت: وجود چندین مرکز آموزش هوانوردی آموزش خلبانی، بعنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش خلبانی از دیگر پتانسیل‌های این منطقه است.

همچنین از دیگر ظرفیت‌های این فرودگاه می‌توان به باند ۴کیلومتری برای نشست و برخاست پهن پیکرترین هواپیما ها، روشنایی باند و تجهیزات بارگیری و تخلیه بار و ترمینال مسافری استاندارد  اشاره کرد.

علاقمندان برای کسب اطلاعا‌ت بیشتر درباره فراخوان منتشره به آدرس: https://b۲n.ir/x۷۴۴۲۰ و یا با شماره ۰۲۶۳۳۲۶۶۱۸۸ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.