سرپرست صداوسیمای مرکز همدان:

پخش زنده شبانه روزی تصاویر اجرای طرح آبرسانی به همدان

سرپرست صدا وسیمای مرکز همدان گفت: در ۸ روز گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ دقیقه تصاویر زنده اجرای طرح آبرسانی به همدان از سیمای مرکز همدان پخش شد.

کیوان الوندی با اشاره به تلاش شبانه روزی جهاد گران عرصه اطلاع رسانی در رسانه ملی برای انعکاس لحظه‌ای و اطلاع رسانی شفاف برای شهروندان، عملیات آبرسانی به همدان، تصاویر زنده کارگران و پیمانکاران در محل اجرای طرح ۲۴ ساعته روی آنتن به صورت زنده پخش شد.

او افزود: این مرکز با تعیین سه شیفت و اختصاص سه گروه کامل تهیه کننده، تصویر بردار و دستیار، از دوم شهریور تا امروز نهم شهریور ۱۱ هزار و ۵۰۰ دقیقه، شبانه روزی عملیات اجرایی لوله گذاری و آبرسانی به شهر همدان را به همت همکاران معاونت سیما، زنده پخش کرده است تا مردم تمام این مراحل اجرایی را از گیرنده‌های خود دریافت کنند.

 

پخش زنده شبانه روزی تصاویر اجرای طرح آبرسانی به همدان

پخش زنده تصاویر عملیات آب رسانی به همدان از سیمای مرکز همچنان به صورت کامل و یا تصاویر کوچک شده روند اجرای طرح بر روی برنامه های دیگر تا ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت.

سرپرست صدا وسیمای مرکز همدان اضافه کرد: رادیو همدان نیز برای شهروندانی که دسترسی مستقیم به تلویزیون ندارند با تهیه برنامه‌های ویژه ۲۱۰ دقیقه به مراحل پیشرفت طرح آب رسانی اختصاص داده است.

پخش زنده شبانه روزی تصاویر اجرای طرح آبرسانی به همدان

الوندی گفت: از دوم شهریور نیزدر خبر‌های نیمروزی، عصرگاهی و شبانگاهی ۲۴۵ دقیقه به خبر و گزارش‌های طرح آبرسانی و وضعیت مردم و مناطق مختلف شهر اختصاص داده شده است.

پخش زنده شبانه روزی تصاویر اجرای طرح آبرسانی به همدان

سخنگوی صنعت آب استان همدان دیروز در گفت‌و گو با خبر نیم روزی مرکز همدان گفت: با دستور وزیر نیرو و در صورت اجرای سریع عملیات انتقال آب از سد تالوار، این طرح ۲۰ شهریور به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: با توجه به خارج شدن سد اکباتان از مدار توزیع گفت: اکنون  از دو مسیر آق حصار و خالق وردی آب به شبکه توزیع تزریق می‌شود.

با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان، این روز‌ها بخشی از کمبود آب در همدان را جبران شده است.
به گفته مسئولان استان، هم اکنون کار در بخش نخست این طرح با پیشرفت ۹۸ درصدی رو به اتمام است.

طرح آبرسانی به همدان به طول ۱۴۵ کیلومتر و در سه بخش در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.