جانشین فرماندهی انتظامی کشور گفت: اجازه هیچ‌گونه هنجارشکنی را در کشور نمی‌دهیم و بدون مماشات با مخلّان امنیت و آرامش کشور به صورت انقلابی برخورد می‌کنیم.

سردار قاسم رضایی در مراسم پایان دانش‌آموختگی و اعطای درجه آموزشگاه‌های علمی و تخصصی فراجای اصفهان، اراک، تبریز و کرج که در آموزشگاه افسری ولیعصر (عج) تبریز برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت، انقلاب اسلامی و عرصه نظم و امنیت و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز"مدظله العالی" اظهار داشت: از همه شهدا کمک می‌خواهیم که در درگاه الهی شفیع ما باشند تا شرمنده مردم میهن اسلامی مان نشویم.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان "بهشتی"، "رجایی" و "باهنر" در هفته دولت خاطر نشان کرد: خوشبختانه در دولت مردمی سیزدهم شاهد خدمات آرام بخشی هستیم و در اقصی نقاط کشورمان همه ارگان‌ها و سازمان‌ها تحت تبعیت ولایت در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

جانشین فرمانده فراجا افزود: در کشور ما که همه تحت تبعیت ولایت هستند یک اتحاد شکست ناپذیری بین مردم و دولتمردان برقرار شده که به حول و قوه الهی همه فتنه‌ها و مکر‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

سردار رضایی یادآور شد: شهیدانی همچون باکری، سلیمانی، کریمی و ... از مکتب عاشورایی ایران اسلامی پرورش یافته و با تقدیم جان خود برای ما الگو و اسوه هستند که باید از آنان درس آموخته و این راه را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه روحیه دوران دفاع مقدس در مجموعه فراجا جاری و ساری است، گفت: ماموران جان برکف انتظامی از مرز‌ها تا مرکز شهر‌ها در جای جای کشور در سنگر خدمت بیدار بوده و آرامش را به همگان تقدیم و کشور را از گزند تهدید‌های دشمن در امان داشته و همچنان که مشاهده می‌کنید نفوذناپذیر کردند.

جانشین فراجا خطاب به فراگیران آموزشی حاضر در این میدان عنوان داشت: همرزمان شما در مرز‌های شرقی کشور گرمای بالای ۵۰ درجه و در شرایط سخت و در کوه‌های سر به فلک کشیده شمالغرب کشور زمستان و سرمای زیر ۲۰ درجه سانتیگراد را تحمل می‌کنند تا مردم شریف میهن اسلامی در آرامش و آسایش زندگی کنند.

وی ابراز داشت: دانش آموختگان عزیز که امروز مفتخر به دریافت درجه شدید در قامت سبزپوشان فراجا این توفیق و افتخار را خواهید داشت که در اولین ماموریت سازمانی خود به ماموریت عظیم و پرشکوه کنگره بزرگ جهان اسلام اربعین حسینی اعزام و خدمتگزار زائران ابا عبدالله الحسین (ع) باشید.

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: مجموعه انتظامی کشور با روحیه انقلابی و تکلیف مداری با مظلومان رئوف و با مخلان امنیت و هنجارشکنان مقتدر برخورد می‌کند.

سردار رضایی افزود: در این میدان مقدس عهد و پیمان می‌بندیم با ارتقاء آمادگی جسمانی و افزایش مهارت‌های انتظامی و مدیریت صحنه در خدمت نظم و امنیت میهن اسلامی مان باشیم.

پیش‌بینی حضور بیش از ۴ میلیون ایرانی در اربعین را داریم/ خط و نشان پلیس برای زورگیران و سارقان

جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: با توجه به تجربه‌هایی که سال‌های گذشته وجود داشته است، تمام پیش بینی‌های لازم را در حوزه‌های ترافیک جاده‌ای داشته ایم و برآورد می‌شود بیش از ۴ میلیون نفر زائر امسال از ایران خواهیم داشت و با توجه به اینکه زائران کشور‌های همسایه هم از ایران عبور خواهند داشت، در همین زمینه هم اقدامات لازم انجام شده است.

جانشین فراجا: پیش‌بینی حضور بیش از ۴ میلیون ایرانی در اربعین را داریم/ خط و نشان پلیس برای زورگیران و سارقان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار قاسم رضایی ظهر امروز در حاشیه مراسم دانش آموختگی فراگیران مرکز آموزش علمی تخصصی ولیعصر (عج) تبریز اظهار کرد: امروز ذکر‌های بسم الله القاسم الجباراین، بسم الله الرحمن الرحیم و بسم رب الشهدا و الصدیقین در میدان آموزشگاه علمی تخصصی ولیعصر (عج) تبریز به اجرا در آمد و فراگیران با تمام معرفت، بصیرت، انگیزه و مهارت در مسیر خدمت به نظام مقدس به عنوان خادمان ملت تابلو این میدان بودند.

وی افزود: مجموعه انتظامی کشور این افتخار را دارد که هزاران جوان با انگیزه و انقلابی در خود جای داده است و با چنین افرادی در ماموریت‌ها حاضر می‌شود و این امر برای مردم دلنشین است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مجموعه انتظامی کشور در نظرسنجی‌ها رتبه بالایی را بدست می‌آورد، خاطر نشان کرد: افتخار کسب رتبه بالا در نظرسنجی‌ها برای این مجموعه کافی است و این افتخار ناشی از نگاه بلند مردم به عملکرد فراجا است.

رضایی افزود: برابر وظیفه ذاتی و انقلابی مامورین انتظامی باید در صحنه مدیریت کنند و هرکسی که بخواهد با هر وسیله‌ای حقوق شهروندان را رعایت نکنند، برابر اختیارات و مهارتی که دارند، اعمال قانون خواهند شد و تحویل مرجع قضایی خواهند شد.

جانشین انتظامی کشور درخصوص ناهماهنگی مجموعه انتظامی با دستگاه قضایی گفت: جلساتی با مجموعه دستگاه قضایی و دادستانی داشتیم که رئیس دستگاه قضایی تدابیری به شعبه‌های قضایی ابلاغ کردند تا شعبه‌های ویژه‌ای در مناطقی که جرایم ایجاد می‌شود، تشکیل شود و در کنار رده‌های انتظامی برابر قانون اعمال قانون کنند.

این مقام ارشد انتظامی کشور همچنین در مورد آخرین وضعیت مرز‌های کشور خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه‌هایی که سال‌های گذشته وجود داشته است، تمام پیش بینی‌های لازم را در حوزه‌های ترافیک جاده‌ای داشته ایم و برآورد می‌شود بیش از ۴ میلیون نفر امسال زائر از ایران خواهیم داشت و با توجه به اینکه زائران از کشور‌های همسایه هم از ایران عبورخواهند داشت، در همین زمینه هم اقدامات لازم انجام شده است.

وی در انتها خاطر نشان کرد: اتفاقاتی هم که چند روز پیش در عراق رخ داد، از طرف دولت عراق مرز‌ها بسته شد، اما خوشبختانه وضعیت کشور عراق تا حدودی آرام شده است و با توجه به تقسیم وظایفی که بین مجموعه‌ها انجام شده است، ستاد اربعین متولی هماهنگی‌ها می‌باشد و مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و فقط از طریق منابع معتبر پیگیر شوند.

مراسم دانش آموختگی ۲۵۹۹ درجه دار فراجا در تبریز

دانش آموختگی ۲ هزار و ۵۹۹ نفر از درجه‌داران با حضور جانشین فرمانده انتطامی کشور در مرکز آموزشگاه ولیعصر (عج) تبریز و به صورت برخط در آموزشگاه‌های شهید چمران کرج، شهید بهشتی اصفهان و مالک اشتر اراک برگزار شد.

معاون تربیت و آموزش فرمانده انتطامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با بیان اینکه دانش آموختگان درجه داری مراکز فوق ورودی سال ۱۴۰۰ بودند و دوره ۹۹ خود را طی کردند اظهار کرد: این تعداد از درجه داران طی یک سال تمامی مراحل آموزش مقدماتی و تخصصی خود را گذارنده و امروز به افتحار درجه داری نائل شدند تا در مراکز و مناطق مختلف از کیان آب و خاک میهن اسلامی دفاع کنند.

سردار حبیب الله جان نثاری گفت: معاونت تربیت و آموزش فراجا با بهره گیری از مربیان، استادان و نیرو‌های متعهد و توانمند در راستای تحقق سیاست‌های کلان نطام مقدس جمهوری اسلامی و دکترین تربیتی و عقیدتی، اقدام به تربیت کارکنان متخصص و متعهد می‌کند.

وی افزود: درجه داران آموزش دیده تمامی مراحل آموزشی شامل رزم مقدماتی و تخصصی و زندگی در شرایط سخت و دشوار و آشنایی به فنون رزمی و دفاعی و مقابله با اغتشاش را طی کرده و امروز با آمادگی کامل رزمی و بدنی برای دفاع از ناموس مردم و احقاق حق مظلومان و نیز مقابله قاطع با برهم زنندگان امنیت عمومی جامعه وارد عرصه خدمت شده اند.

سردار جان نثاری ادامه داد: این جوانان باید به رسالت اصلی خود که همانا جان بر کفی برای میهن اسلامی و ادامه راه شهداست، واقف باشند و برای نام اسلام و ایران جانفشانی کنند و بدانند که این فرصت ایده آل به برکت نظام جمهوری اسلامی و تحت فرماندهی کل قوا برای آن‌ها ایجاد شده است.

در این مراسم، یگان‌ها و رسته‌های مختلف درجه داری آموزشگاه حضرت ولیعصر (عج) تبریز ضمن رژه از مقابل جایگاه ویژه، آمادگی دفاعی و بدنی خود را به نمایش گذاشته و رزمایش مقابله با سرقت و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه را با بهره گیری از آموزش‌های خود به نمایش گذاشتند.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا، مربیان برگزیده دوره‌های آموزشی و نمایندگان درجه داران، تجلیل و نشان درجه داری به دانش آموختگان اعطا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار