ملایر قهرمان کشتی پهلوانی و هنر‌های ورزش زورخانه‌ای همدان

تیم ملایر عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی و هنر‌های فردی ورزش‌های زورخانه‌ای رده سنی نوجوانان استان همدان را کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان گفت : این رقابت‌ها با حضور ۶۰ ورزشکار به میزبانی زورخانه پهلوان علی میرزای همدانی این شهر برگزار شد.

علی رشیدی گفت: تیم ملایر در این مسابقات با ۴۷ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم لالجین با ۲۰ امتیاز دوم شد و نهاوند با ۱۹ امتیاز بر سکوی سوم قرار گرفت.

او گفت: همچنین علی بشیری در رشته کباده، محمدحسین احمدوند و محمد حسین حیدری در رشته چرخ چمنی، امیرحسین توسکی در رشته سنگ، همگی از ملایر عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان گفت : علیرضا بهلولی در رشته کباده منهای ۵۰ کیلوگرم و امیرعباس به بین در میل بازی وزن منهای ۵۰ کیلوگرم هر ۲ از لالجین، آرین شهبازی در رشته چرخ تیز از نهاوند و ابوالفضل قلخانی در رشته میل بازی به اضافه ۵۰ کیلوگرم از تویسرکان سهمیه حضور در مسابقات کشوری را کسب کردند.

رشیدی گفت: رقابت‌های کشتی پهلوانی و هنر‌های فردی ورزش‌های زورخانه‌ای رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور نوزدهم شهریورماه جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

استان همدان دارای یک هزار ورزشکار فعال در کشتی پهلوانی و هنر‌های فردی ورزش‌های زورخانه‌ای است.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.