معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی محیط زیست کشور از وجود ۶۰ حوزه مخاطره آمیز در محیط زیست خبر داد.

نوراله مرادی امروز چهارشنبه ۹ شهریور در رویداد رفع نیاز‌های فناورانه در حوزه محیط زیست که با حضور شرکت‌های دانش بنیان استان گلستان برگزار شد، گفت: در محیط زیست بین ۴۰ تا ۶۰ حوزه مخاطره آمیز داریم و بستر مناسب برای همکاری محیط زیست با شرکت‌های دانش بنیان برای حل این مخاطرات و مشکلات وجود دارد.

او افزود: با وجود شرکت‌های دانش بنیان اتفاقات خوبی در زمینه محیط زیست در حال رقم خوردن است وبر این باور هستیم که تعامل شرکت‌های دانش بنیان با محیط زیست باید افزایش پیدا کند.

مرادی ادامه داد: سازمان محیط زیست در سال‌های گذشته در زمینه بهره گیری از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه محیط زیست کمتر ورود کرده بود، اما امسال با توجه به شعار سال این امکان فراهم شد.

او گفت: در جلسه امروز متوجه شدم شناخت شرکت‌های دانش بنیان از محیط زیست کم و محدود است و این موضوع باید با برگزاری جلسات متعدد با محیط زیست افزایش پیدا کند.

مرادی گفت: اداره کل محیط زیست استان گلستان می‌تواند با برگزاری یک همایش بزرگ با حضور شرکت‌های دانش بنیان برای حل مشکلات محیط زیستی در این زمینه پیشرو باشد و اتفاقات موثری برای تحقق محیط زیست ایده آل رخ دهد.

در این رویداد ۹ شرکت هوشمند دانش بنیان استان گلستان راهکار‌های خود در زمینه کنترل حریق، کنترل سیلاب از طریق تصاویر ماهواره‌ای و پمپاژ آب را ارایه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.