سیستان و بلوچستان با همه امکانات آماده میزبانی از زوار اربعین حسینی است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به زیرساخت‌های ایجاد شده در مرز «ریمدان» این مرز پذیرای زائران اربعین حسینی است.

 حسین مدرس خیابانی در جریان سفر خود به شهرستان دشتیاری در حاشیه بازدید و بررسی آخرین وضعیت زیرساخت های ایجاد شده جهت استقبال از زائرین پاکستانی اربعین اظهارداشت: در مرز ریمدان با توجه به ضعف زیرساخت و با تلاش مداوم گروه های مردمی و مسوولان استان خوشبختانه در حال حاضر گیت ها، سوله ها، سرویس های بهداشتی و سایر امکانات لازم برای رفاه حال زائران ایجاد شده است.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم ریمدان آب بود که برای پایانه مرزی ریمدان تامین آب پایدار در دستور کار قرار گرفته و اجرا شد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با اتصال برق پایدار به ریمدان همچنین زمینی شدن هفت کیلومتر فیبر نوری در حوزه ارتباطات تا حد زیادی مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد: جایگاه خدمات رفاهی برای تامین سوخت زوار پاکستانی آماده شده تا ماشین های حمل زوار بتوانند به راحتی سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند.

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد تمامی گذر های مرزی تامین معیشت مردم است که ساکنان این منطقه نیز به زودی از ظرفیت تجارت و ترانزیت از این گذرگاه بهره مند خواهند شد.

به گزارش ایرنا امسال برای نخستین بار قرار است از دو مرز ریمدان و میرجاوه زائران پاکستانی عازم اربعین حسینی(ع) وارد سیستان و بلوچستان شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار