رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل پدری سردار شهید محمود کاوه با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.





 امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل این شهید با مادر، فرزند و خواهران شهید کاوه دیدار و گفتگو و ضمن تجلیل از رشادت‌های این فرمانده سلحشور دفاع مقدس بر تبیین و ارائه الگوی این اسوه‌های ایثار برای نسل جدید تاکید کرد.

او افزود: در بنیاد شهید برنامه ریزی شده است فیلم زندگی شهدای شاخص هر استان با همکاری دستگاه‌های مختلف در همان استان ساخته شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد:شایسته است برای معرفی این شهید والامقام تلاش بیشتری صورت گیرد و ساخت فیلم از زندگی شهید کاوه می‌تواند یکی از این اقدامات در خراسان رضوی باشد.

در این نشست صمیمی ۲ نفر از همرزمان سردار شهید کاوه به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند.

همچنین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در همایش شورا‌های هماهنگی نخبگان شاهد و ایثارگر سراسر کشور در مشهد حضور خواهد یافت و عصر امروز هم در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهید کاوه در مشهد شرکت می‌کند.

سردار شهید محمود کاوه متولد سال ۱۳۴۰ در مشهد است که پس از اعزام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و طی کردن مسئولیت‌های گوناگون در دوران دفاع مقدس، به فرماندهی تیپ ویژه شهدا منصوب شد.

این فرمانده جوان و سلحشور در یازدهم شهریور سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۲ به درجه رفیع شهادت نایل آمد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.