مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه دهم شهریور ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.


سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ماموران  این پلیس در ادامه طرح ضربتی مقابله با قاچاق مواد و مبارزه با سوداگران مرگ، از فعالیت یک قاچاقچی موادمخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات خود دریافتند این متهم مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان همجوار خریداری و با خودرو شخصی خود قصد انتقال آن به قزوین را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: ماموران این پلیس با همراهی یگان امداد شهرستان قزوین موفق شدند خودور مورد نطر را در عوارضی شماره ۲ ورودی تهران به قزوین شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ علی بیگی اظهار داشت:در بازرسی از خودروی متهم، ۹ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و ۲ نفر دستگیر شدند.
 

کشف بیش از ۱۷ تن چوب قاچاق در "آوج"

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان آوج، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه کامیون باری ولوو، حامل چوب جنگلی مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف خودرو را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۱۵ تن و ۲۰۰ کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج ادامه داد: در اقدامی دیگر ماموران انتظامی بخش "آبگرم" یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب را متوقف و ضمن دستگیری راننده ۲ تن چوب قاچاق، کشف کردند.

سرهنگ"زرینی" با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی و چوب‌های کشف شده تحویل اداره جنگلبانی شد.

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در آبیک

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد مخدر در یکی از واحد‌های صنفی روستای "ناصرآباد" شهرستان آبیک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه ناصر آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اخذ دستور قضائی لازم به محل اعزام و در بازرسی از آن، ۴ کیلو و ۴۳۰ تریاک کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک ادامه داد: در اقدامی دیگر ماموران انتظامی بخش "بشاریات" یک خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و یک کیلو گرم تریاک در این خصوص کشف کردند.

سرهنگ"لامعی" با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دپو سوخت قاچاق در"قزوین" لو رفت

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: با توجه به دریافت خبری مینی بر وجود یک انبار سوخت قاچاق دریکی از روستا‌های اطراف شهرستان قزوین، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران این پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۱۰ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، خاطر نشان کرد: پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

فوت راکب موتور سیکلت بر اثر برخورد با نیسان در تاکستان

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت : در سانحه رانندگی روز گذشته در سه راهی "کهک "که بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان با موتور سیکلت رخ داد، راکب موتور در دم جان باخت.

وی افزود: علت حادثه در دست بررسی است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار