پاییز کرج با کاشت گل داوودی بهاری می‌شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از آغاز عملیات کاشت بیش از ۲۰۰ هزار بوته گل داوودی در مناطق ده‌گانه شهر کرج خبر داد.

 پور رستمی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت:  با نزدیک شدن به فصل پاییز و با رویکرد زیباسازی چهره شهر و ایجاد فضا‌های فرح‌بخش، جمع‌آوری گل‌های تابستانی در دستور کار قرار گرفته و کاشت انواع گل‌های فصلی پاییزی در محدوده میدان‌ها، بلوار‌ها و بوستان‌ها مناطق ده‌گانه آغاز شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج افزود: کاشت بیش از ۲۰۰ هزار بوته گل داوودی در مناطق ده‌گانه شهر کرج آغاز شده است.

او می گوید:  گل داوودی، شاخص گل‌های پاییزه بشمار می‌رود و کاشت این‌گونه با توجه به تنوع رنگ و مقاومت و سازگاری این گل با شرایط آب و هوایی کرج در فصل سرما جلوه خاصی به معابر شهری می‌بخشد.

پور رستمی افزو:  طبق سال‌های گذشته در نیمه دوم سال چندین نوبت گل‌کاری انجام می‌شود و  در کنار کاشت گل داوودی و پیش از فرارسیدن پاییز کاشت دیگر گل‌های پاییزه شامل کلم زینتی، درختچه‌های زینتی و انواع رز‌ها در قالب طرح‌های زیبا، رنگ و بوی پاییزی به شهر می‌بخشد.

برچسب ها: کاشت گل ، کاشت گیاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.