اجرای ضربتی طرح مهار، سارقان را ناکام گذاشت

فرمانده انتظامی کهنوج گفت: حضور به موقع ماموران انتظامی و اجرای ضربتی طرح مهار، سارقان ۲ دستگاه خودروی سواری را ناکام گذاشت.

سرهنگ علی امیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه پژو پارس در شهرستان منوجان و اعلام آن به پلیس کهنوج، طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اجرا شد.

او گفت: با حضور ضربتی ماموران انتظامی پاسگاه دهکهان در محور کهنوج-منوجان حوالی روستای دهاران سارقان مسلح عرصه را بر خود تنگ دیده و با بر جای گذاشتن خودرو از محل متواری شدند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه سارقان از محل متواری و در نهایت خودرو را رها و اقدام به فرار کردندگفت: این خودروی مسروقه کمتر از ۶ ساعت کشف و تحویل مالباخته شد که سرنخ‌های خوبی در رابطه با هویت سارقان نیز به دست آمده است.

سرهنگ امیری در ادامه افزود:علاوه بر این، دوم شهریورماه امسال نیز یک فقره سرقت خودرو پراید از شهرستان جیرفت به پلیس اعلام شد که در این رابطه با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر، خوشبختانه ماموران تیم گشت کلانتری ۱۲ خودروی مسروقه را در حاشیه شهر که در یک نقطه رها شده بود کشف کردند و با انجام اقدامات بعدی به اطلاعات خوبی در رابطه با عاملان سرقت این خودرو دست یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با بیان اینکه تحقیقات پلیس در راستای شناسایی و دستگیری این سارقان نیز در دستور کار قرار دارد گفت:بحمدالله طی این دو عملیات با حضور ضربتی تیم‌های انتظامی از سرقت ۲ خودرو جلوگیری و تحویل مالباختگان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار