مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۷ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

صالحی با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در جهت ترویج فرهنگ نیکوی قرض الحسنه فعالیت می‌کند، گفت: خدمات این نهاد بر اساس نیاز خانواده‌های تحت حمایت شکل‌گرفته که بخشی از آن به صورت معوض و از طریق صندوق امداد ولایت انجام می‌شود.

او با بیان اینکه براساس آمار‌های موجود هزار و ۳۸۴ وام به مبلغ ۱۶۷ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است، افزود: از این تعداد ۱۹۲ فقره وام اشتغال، ۸۳۴ فقره وام کارگشایی، ۱۲۵ فقره وام ودیعه مسکن، ۳۱ مورد وام درمانی، ۲۶ فقره وام فرهنگی و ۱۷۶ فقره وام مسکن بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خیران می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در ارائه خدمات معوض به خانواده‌های نیازمند و ترویج سنت حسنه قرض الحسنه مشارکت کنند، ادامه داد: خیران نیک اندیش می‌توانند با افتتاح حساب نزد صندوق امداد ولایت در گره گشایی مشکلات نیازمندان کمیته امداد را یاری کرده و در قالب طرح قرض ماندگار و سپرده خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.