نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: موکب داران و خادمان اربعین باید بر ترویج مسائل معرفتی اقدام کنند.

حجت الاسلام  محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان با تأکید بر توجه به امور فرهنگی در پیاده‌روی اربعین، عنوان کرد: کار‌های فرهنگی که در مسیر پیاده‌روی قابلیت اجرا دارد را حتماً انجام دهید.

امام جمعه زاهدان در ادامه گفت: نهضت امام حسین (ع) یک نهضت سیاسی، اجتماعی، دینی و مذهبی بود.

محامی گفت: نهضتی که امام حسین (ع) براه انداخت که منجر به شهادت ایشان و یاران باوفایش و اسارت زنان و اهل بیت (ع) ایشان شد برای این بود که امت جدش را اصلاح کند و موجب تشخیص حق از باطل شود به طوریکه در هر زمان هرکس بتواند با توجه به این حرکت حق را از باطل تشخیص دهد.

وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان هم خودشان می‌توانند در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کنند و هم میزبان زائران حسینی از کشور پاکستان هستند.

امام جمعه زاهدان گفت: جای امیدواری است با توجه به طرح‌هایی که در استان اجرا می‌شود و با ابتکاراتی که مردم استان از خود نشان می‌دهند و با سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارج از استان موجب پیشرفت استان شود.

وی با اشاره به روز تعاون و فعالیت‌های این اداره کل افزود: با کمک این اداره و ادارات ذیربط باید سامانه‌ای تشکیل شود که هم افراد متقاضی کار با ثبت مشخصات و توانمندی‌های خود و هم افرادی که به نیروی کار احتیاج دارند در این سامانه ثبت نام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار