جنبش حماس عملیات شهادت‌طلبانه در شرق الخلیل را تبریک گفت و از فلسطینیان خواست عملیات‌های بیشتری علیه شهرک‌نشینان و سربازان اشغالگر انجام دهند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: «عملیات قهرمانانه یکی از مردم قهرمان کشورمان را که در آن یک نظامی صهیونیست در تقاطع بیت عینون در نزدیکی شهرک "کریات أربع" در شرق الخلیل در حمله با چاقو مجروح شد، تبریک می‌گوییم.»

به گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس، دیروز جمعه در بیانیه‌ای به خانواده‌های این قهرمان و هوادارانش تسلیت گفت.

القانوع تأکید کرد: «این روند نتیجه طبیعی تشدید جنایات اشغالگری علیه مردم، شهر‌های ما، زندانیان و اماکن مقدس ما است.»

سخنگوی حماس همچنین از مبارزان قهرمان مقاومت خواست تا شهرک‌نشینان و سربازان اشغالگر بیشتری را هدف قرار دهند، با آن‌ها در همه مکان‌ها درگیر شوند و زمین را زیر پاهایشان آتش بزنند.

جهاد اسلامی: عملیات الخلیل پاسخی طبیعی و مشروع به تشدید قتل و بازداشت است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در بیانیه‌ای این عملیات شهادت‌طلبانه را تبریک گفت و اعلام کرد که این عملیات پاسخی طبیعی و مشروع به تشدید عملیات قتل و بازداشت در حق ملت فلسطین در قدس اشغالی و کرانه باختری است.

جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که این عملیات بر پویای مقاومت ملت فلسطین و ادامه مقاومت علیه این رژیم اشغالگر تأکید دارد و نشان می‌دهد که مقاومت مسلحانه گزینه‌ای است که می‌تواند رژیم اشغالگر را از انجام عملیات تروریستی باز دارد.

جنبش حماس چند روز پیش هم ضمن عرض تبریک عملیات مقاومتی در شهر نابلس که به زخمی شدن دو صهیونیست اشغالگر منجر شد، تأکید کرد که این عملیات بار دیگر شکست عملیات اخیر دشمن صهیونیستی علیه مقاومت فلسطین در کرانه باختری موسوم به «عملیات موج‌شکن» را ثابت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار