اگر قرار است سیستان و بلوچستان آباد شود باید بخش خصوصی پای کار بیاید

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نه تنها طرح‌های اقتصادی بلکه پروژه‌های عمرانی نیز باید به بخش خصوصی واگذار شود .

 حسین مدرس خیابانی در جشنواره شهید رجایی سیستان و بلوچستان با اشاره به ارزیابی‌های انجام شده برای بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی افزود: در جریان ارزیابی شاید برخی از دستگاه‌ها برتر نشده باشند، اما خدمات خوبی را به مردم ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه رفع محرومیت از اهداف مهم دولت است، گفت: امروز این استان با عنایت ویژه دولت انقلابی و مردمی سیزدهم مسیر توسعه و اولویت‌ها را پیدا کرده که عمده آن‌ها مطالبات مردم است.

استاندار ادامه داد: هدف امروز در استان رفع محرومیت با همکاری بخش خصوصی است و باید برای جذب سرمایه گذار در تمامی دستگاه‌ها پیوست سرمایه گذاری و اشتغال تهیه و اجرا شود.

وی ادامه داد: ارزیابی‌ها باید به صورت مستمر باشد و به فرمایش حضرت آقا و رییس جمهور، کار بی امان جهادی برای حل مشکلات مردم انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: به فرموده رییس جمهور بیش از ۱۰۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که این مهم با اعتبارات قطره چکانی دولت به تنهایی رفع نمی‌شود و باید از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه استفاده کرد.

وی اظهار کرد: مصوبات سفر ریاست جمهوری بسیار کمک کننده است و باید برای تحقق اولویت‌های مصوبات سفر تلاش کرد تا پیش از دور دوم سفر‌ها نتیجه بخش بوده باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: از ۱۲۷ مصوبه سفر نخست رییس جمهور به این استان ۳۰ مصوبه کاملا انجام شده و همه باید با توکل برخدا و نیت خالصانه برای خدمت به مردم و تکمیل پروژه‌های سفر تلاش کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار