مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت یک فروشگاه دکوراسیون به علت گرانفروشی خبر داد.

غلامرضا سالاری در خصوص جزئیات این پرونده گفت: شاکی پرونده با حضور در تعزیرات حکومتی شکایتی را ازیک فروشگاه دکوارسیون مطرح و خواستار احقاق حق خود شده بود.

او گفت: بر اساس این شکایت، فروشگاه مذکور بابت فروش کاغذ دیواری به این فرد، مبلغ هنگفتی را دریافت کرده بود که با احضار متصدی فروشگاه به تعزیرات حکومتی، بررسی‌هایی پیرامون موضوع انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: نهایتا طبق نظر کارشناسی، تخلف گرانفروشی در این پرونده محرز و فروشگاه متخلف به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۴ میلیارد ریال در حق دولت و استرداد حق شاکی به میزان ۷۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

بازرسی از فروشگاه‌های لوازم تحریر مرودشت

او همچنین گفت: با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان از فروشگاه‌های پوشاک و لوازم تحریر شهرستان مرودشت بازرسی به عمل آوردند.

غلامرضا سالاری گفت: این بازرسی‌ها با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف این شهرستان انجام و پرونده‌های متشکله نیز بصورت ویژه و خاج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

سالاری گفت: مقرر شده تا گشت‌های مشترک بازرسی در راستای نظارت بر بازار لوازم تحریر، کیف و کفش و پوشاک در تمامی شهرستان‌های استان انجام شود تا علاوه بر نظارت بر قیمت و کیفیت این اقلام، شاهد کاهش بروز تخلفات صنفی در آستانه سال تحصیلی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار