مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: امسال تاکنون برای بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ نفر در شهرستان اشتغال ایجاد شده است.

یوسف شعبانی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رزن با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ سهیمه استان در ایجاد اشتغال سامانه رصد بیش‌ از ۲۳ هزار۵۸۰ هزار شغل است گفت: تا به امروز ۳۶درصد این سهمیه محقق شده که این میزان تا پایان شش ماه اول سال باید به ۵۰درصد برسد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: امسال بیش از ۴هزار میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

او افزود: باید تلاش شود تا اثر بخشی پرداخت تسهیلات در ایجاد اشتغال نمایان باشد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اشتغال اتباع خارجی در استان ممنوع است که در صورت مشاهده برخورد می شود، گفت:در حال حاضر  ۱۲۰۰اتباع خارجی در استان شناسایی شده که باید از استان خارج شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه دولت باید زیرساخت‌های لازم را برای ایجاد اشتغال را فراهم کند گفت:سامانه‌ای برای پایش و شناسایی بیکاران در شهرستان ایجاد شود.

 حسن لطفی افزود: وزارت کار در پرداخت تسهیلات روستای فقط به چند رسته خاص محدود تسهیلات اشتغال پرداخت نکند و باتوجه به ظرفیت‌های روستا رسته‌های مختلف اشتغال معرفی کند

فرماندار رزن هم گفت: سه تعاونی از شهرستان رزن به عنوان تعاونی برتر استانی انتخاب شده اند

علی اصغر غفاری‌آثار افزود: تعاونی اعتبار شبکه بهداشت و درمان رزن، مسکن سیمان هگمتان و موزائیک سازان رزن از شهرستان رزن به عنوان تعاونی برتر استانی معرفی شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار