یکی از جنگل‌های زیبا و پرطرفدار در لرستان جنگل‌ نای انگیز است.

جنگل‌های نای انگیز از زیباترین جنگل‌های بلوط زاگرس به شمار می‌آیند. این جنگل‌ها که همچون بهشتی در دل زاگرس قرار گرفته‌اند، تا چند سال اخیر به‌صورت بکر و دست‌نخورده باقی مانده بودند. در سال‌های اخیر با شناخته شدن بیشتر این قطعه بهشتی، سیل طبیعت‌دوستان به این منطقه سرازیر شد.

یکی از بهترین مناطق گردشگری در نزدیکی خرم آباد جنگل نای انگیز است که فاصله کم آن تا این شهر باعث شده که گردشگران زیادی برای طبیعت گردی و لذت بردن از زیبایی‌های طبیعت خودشان را به آنجا برسانند، جنگلی که هر انتظاری که از یک طبیعت زیبا دارید را برآورده می‌کند؛ کوهستان، آبشار، جنگل، هوایی پر از اکسیژن و البته چشم انداز‌های جذاب گردشگران زیادی را به جنگل نای انگیز در استان لرستان می‌کشاند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام
منطقه ای که معرفی نمودید مربوط به دهستان شباندر است. لطفا اصلاح فرمائید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
لرستان بی کس
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۰:۰۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
لرستان یکی از زیباترین استان های کشوره ولیکن متاسفانه بدلیل مسئولین نالایق هیچ گونه پیشرفتی نداشته، آثارباستانی موجود درخرم آباد از اثارباستانی شهر اصفهان بیشتره ولی هیچ اطلاع رسانی نشده و خیلی ها ار پتانسیل های این شهرتاریخی بی خبرند.ای کاش شهرداران لرستان غیربومی و تجربه کاری درشهرهای بزرگ را داشتند تا شاید لرستان و خرم آباد به جایگاه واقعی خود صعود می کرد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
لرستان بهشت ایران.مردمش بی نظیر.خاکش دامنگیر.طبیعتش بهشت.از دیار غربت دلم براش خیلی تنگ شده
Iran (Islamic Republic of)
اصیل
۰۹:۵۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
لرستان، زادگاه زیبای من دوستت دارم❤️