مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اعلام نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین استان خبر داد.

حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین در سه پایانه مسافری ساری، چالوس و تنکابن اعلام شد.

او افزود: نرخ مصوب بلیط برای سفر اربعین از ساری تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۶۰۷ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۵۱۱ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۴۱۵ هزار تومان، از چالوس تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۶۰۷ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۵۹۲ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۴۸۰ هزار تومان و از تنکابن تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۷۴۴ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۶۲۷ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۵۰۸ هزار تومان اعلام شده است.

جهانیان گفت: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت بروز تخلف به نمایندگان مستقر در پایانه‌ها اطلاع دهند یا با تماس با سامانه ۱۴۱ تخلف را گزارش کنند.

جهانیان گفت: برای جابه‌جایی زائران اربعین ایمنی سفر را هم در نظر گرفته‌ایم و در این زمینه مسیر‌های پرترافیک اربعین را بازنگری و نقاط پرحادثه را ایمن کرده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: گشت‌های اربعین هم ۲۴ ساعته مسیر را رصد می‌کنند تا زائران به سلامت به مقصد برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار