معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: پرواز‌های ویژه اربعین از فرودگاه‌های بین‌المللی شیراز، لارستان و لامرد به مقصد نجف اشرف برقرار شده است.

محمد فرخ‌زاده گفت: برای تسهیل حمل و نقل زوار اربعین حسینی، اقدامات خوبی انجام شده است، دایر شدن پرواز‌های مستقیم روزانه را نتیجه تلاش‌ها دانست و گفت: طی این ایام از فرودگاه شیراز دو پرواز، از فرودگاه لارستان ۲ پرواز و از فرودگاه لامرد یک پرواز، انجام خواهد شد.

معاون استانداری فارس در خصوص وضعیت پرواز‌های داخلی و خارجی گفت: هم اکنون پرواز‌های داخلی و خارجی از فرودگاه‌های فارس به دلیل مشکلات فنی از شرایط مناسبی برخوردار نیست و این کمبود بر پرواز‌های اربعین نیز تاثیر گذار بوده است.

فرخ‌زاده با اشاره به اینکه معاون هواپیمایی کشوری، در خصوص افزایش پرواز‌های مستقیم از فارس به نجف اشرف و بالعکس، قول همکاری داده است، گفت: در تلاش هستیم تا این پرواز‌ها به شکل دائمی انجام شده و تعداد آن‌ها افزایش داشته باشد.

معاون استانداری فارس همچنین از ادامه رایزنی با ایرلاین‌های داخلی و بین‌المللی برای افزایش تعداد این پرواز‌ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد با به نتیجه رسیدن این رایزنی‌ها به جز دو پرواز ایر عربی که هم‌اکنون هر هفته دو بار انجام می‌شود، شاهد افزایش این پرواز‌ها و ارائه خدمات بهتر به زائرین عتبات عالیات باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.