استاندار خراسان شمالی خبرداد

تعاونی‌ها نهادی قدرتمند و عامل محرک جامعه

حسین نژاد گفت: تعاونی‌ها می‌توانند سکاندار تولید استان باشند، زیرا قدرت فوق العاده‌ای برای چرخش تولید و اقتصاد را دارند.

 محمد رضا حسین نژاد با تاکید بر حمایت از مجموعه تعاونی‌های استان، گفت :باید باور این موضوع که تعاونی‌ها یک نهاد قدرتمند هستند در بین عموم مردم بارور شود، زیرا سرمایه‌های تعاونی‌ها عامل اصلی محرک جامعه تلقی می‌شوند.

حسین نژاد گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده پنجاه درصد تعاونی‌های استان غیرفعال هستند لذا نهادینه شدن قدرت قوی تعاونی‌ها در جامعه یک امری الزامی است که نیازمند حمایت از سوی دستگاه‌های اجرایی متولی است.

او گفت : باید در مسیر فعال سازی تعاونی‌ها قدم بیشتری برداریم همچنین  مقام معظم رهبری نیز توجه ویژه‌ای به موضوع تعاونی‌ها دارند، زیرا تعاونی‌ها می‌توانند در راستای نیاز‌های اساسی کشور قدم بردارند.

 حسین نژاد گفت :احصا نیاز‌های مورد نیاز کشور و تبدیل آن به برند و حرکت در مسیر تجاری سازی از اهداف و رسالت مجموعه تعاونی هاست.

استاندار خراسان شمالی  بر نقش مهم آموزش در قالب‌های مختلف و اطمینان بخشی به اعضای تعاونی‌ها از سوی هیات مدیره تاکید کرد و گفت : حرکت در مسیر این عوامل، پیشرفت و توسعه را رقم می‌زند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.